تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820341584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار یزد: دولت در حوزه رسانه مظلوم واقع شده/ دولت آرامش را به بازار بازگرداند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


معاون استاندار یزد: دولت در حوزه رسانه مظلوم واقع شده/ دولت آرامش را به بازار بازگرداند استان‌ها > یزد - معاون استاندار یزد گفت: دولت در بعد رسانه‌ای و انعکاس خدمات کشور و نظام به مردم در استان یزد و بخصوص شهرستان‌ها مظلوم واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، احمد ترحمی صبح امروز سه شنبه در شورای اداری شهرستان مهریز تصریح کرد که دولت تدبیر و امید علیرغم مشکلات مختلف و بخصوص تحریم‌ها و مسائل مالی در دو سال گذشته خدمات بسیار خوبی را در ابعاد مختلف و همچنین در حوزه اجرایی انجام داده که باید مردم را بهتر و بیشتر در جریان آن‌ها قرار داد.
این مقام مسوول اظهار داشت: دولت با وجود سختی‌های مختلف و کمبود شدید اعتبارات با همراهی خوب آحاد مردم و مسوولان و دلسوران گام‌های بسیار خوبی را برای کشور برداشته است.
ترحمی به برخی دستاورد‌ها و تلاش‌های دوساله دولت تدبیر و امید اشاره و تصریح کرد: بعد از هشت سال و برای اولین بار در سال گذشته بودجه قانونی کشور راس تاریخ مقرر به مجلس تحویل شد و این پیام را داشت که حرکت دولت بر مدار قانون و قانون مداری است.
وی با اشاره به اینکه هفته دولت یک فرصت بسیار خوبی برای یادآوری خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم و تبیین اهداف دستگاه‌های اداری است تصریح کرد: وظیفه است که مردم را شفاف و صادقانه در جریان امور قرار دهیم.
ترحمی گفت: امنیتی نشدن فضای جامعه از دیگر شعارهای ریاست جمهور بود که در همین راستا بیشترین تعامل با اقشار مختلف برقرار شده و یکی از اولین قدم‌هایی که توسط دولت برداشته شد خارج شدن پرونده هسته‌ای ایران از شورای امنیت ملی و تحویل آن به وزارت خارجه بود و پیامش این بود که پرونده هسته‌ای امنیتی نیست بلکه کاملا سیاسی است.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی ما هوشمندانه موضوع را پیش برد و علیرغم همه کارشکنی‌هایی که صورت گرفت بر قدرت‌های جهان پیروز شدیم.
وی گفت: در این مدت قطعنامه‌هایی که گا‌ها به ورق پاره تعبیر شده بود هزینه‌های زیادی به مردم و کشور وارد کرد و به فضل خداوند و با حمایت مقام معظم رهبری و تدبیر و نرمش قهرمانانه توانستیم با دیپلماسی برد برد به پیرورزی برسیم.
این مسول گفت: شرایطی بر کشور تحمیل شده بود که تورم بیش از ۴۳ درصدی و نوسان اقتصادی و تلاطم بازار لحظه‌ای افزایش داشت و عدم ثبات بازار باعث شده بود حاشیه امنیت از بین برود لذا با دیپلماسی هوشمند و اقداماتی که در دولت تدبیر و امید انجام شد الان تورم به زیر ۲۰ درصد رسیده و آرامش در بازار وجود دارد.
ترحمی افزود: طرح سلامت و تحول سیستم بهداشت از دیگر طرح‌هایی بود که رنج و مرارت بیماران و همراهان آنان به نسبت بسیار زیادی کاهش یافته است.
وی گفت: همه موفقیت‌های دو ساله دولت تدبیر و امید مرهون حمایت‌های مقام معظم رهبری، برنامه ریزی و جدیت دولت و همراهی آحاد مردم با کشور و نظام بوده است.   در این جلسه همچنین ابتدا فرماندار شهرستان مهریز در سخنانی به اقدامات دولت در یکسال گذشته، برنامه‌های مختلف پیش رو، ظرفیت‌های شهرستان و ... اشاره کرد.

کلید واژه ها: استان یزد -




چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 03:16:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن