تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 29 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811673041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با خواص بی نظیر نعنا فلفلی


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: عصاره‌ روغنی یا همان افشره‌ی خوراکی نعنا فلفلی برای هر دردی دواست. برای همین برای تسکین دردهای میگرنی نیز موثر است.
خواص نعنا فلفلیمدام کسالت دارید؟ در هضم غذا مشکل دارید؟ پاهای‌تان درد می‌کند؟ زیاد عرق می‌کنید؟ نفس‌تان بدبو شده؟ اگر جواب‌تان به این سوالات مثبت است برای‌تان درمانی از دل طبیعت آورده‌ایم که راست کار خودتان است. نعنا فلفلی! این سبزی نه تنها تمام مشکلاتی که بر شمردیم را رفع و رجوع می‌کند بلکه کلی خاصیت دیگر نیز دارد.
 برای تسکین میگرنعصاره‌ روغنی یا همان افشره‌ی خوراکی نعنا فلفلی برای هر دردی دواست. برای همین برای تسکین دردهای میگرنی نیز موثر است.روش استفاده: ۱ قطره عصاره‌ روغنی نعنا فلفلی را در کمی روغن گیاهی مانند روغن زیتون حل کنید و روی شقیقه‌های‌تان زده و ماساژ دهید.
 
برای داشتن نفس خوشبوبوی بد دهان روی اعتمادبه‌نفس آدم‌ها تأثیر منفی می‌گذارد و باعث عذاب است. نگران نباشید نعنا فلفلی کمک‌تان می‌کند. نعنا فلفلی ضد باکتری است و تجمع میکروب‌ها در دهان را کاهش می‌دهد. برای همین هم دهان تمیز و خوشبو می‌شود. علاوه بر این نعنا فلفلی سرشار از «منتول» است و برای همین هم دهان‌تان به مدت طولانی تازه و خوشبو می‌ماند. روش استفاده:  یک قطره عصاره‌ روغنی یا همان افشره‌ خوراکی نعنا فلفلی را روی یک حبه قند بچکانید و داخل دهانتان بگذارید.
 
برای مقابله با حالت تهوعحالتان خوب نیست و حالت تهوع دارید. نگران نباشید عصاره‌ نعنا فلفلی کمک‌تان می‌کند. خواص این سبزی دستگاه گوارش را بهبود داده و حالت تهوع را رفع می‌کند.روش استفاده: ۲ قطره عصاره‌ روغنی نعنا فلفلی را در یک قاشق چای‌خوری عسل بچکانید و آن را ببلعید. تا بهبودی کامل روزانه دو مرتبه این کار را تکرار کنید.
 
ضد درد طبیعیاگر انگشت‌تان جایی گیر کرده و درد می‌کند یا اینکه پای‌تان پیچ خورده و درد می‌کند! به نعنا فلفلی اعتماد کنید. عصاره‌ روغنی نعنا فلفلی برای تسکین درد موثر است. به خاطر اینکه خاصیت ضدالتهابی دارد و هم به خاطر اینکه حاوی «منتول» است، خاصیت خنک‌کنندگی دارد و مانند مسکن عمل می‌کند.روش استفاده:  زمانی که ضربه‌ای به یکی از اعضای بدنتان وارد می‌شود دو قطره از این عصاره‌ی روغنی نعنا فلفلی را روی آن ریخته و ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. هر روز دو تا سه مرتبه این کار را تکرار کنید تا درد از بین برود.
 
برای رفع خارش پوستکهیر، زونا، آفت. عصاره‌ نعنا فلفلی درمانی برای رفع خارش پوست محسوب می‌شود. این سبزی خواص مسکنی دارد و می‌تواند به سرعت خارش را رفع کند.روش استفاده: 1 قطره عصاره‌ روغنی نعنا فلفلی را در کرم یا پماد مورد استفاده‌تان بزنید و آن را روی پوستتان بمالید.
 
برای تسکین پاهای دردناکاگر در پاهای‌تان احساس درد می‌کنید به فکر یک حمام پا با نعنا باشید. این سبزی باعث تسکین درد می‌شود.روش استفاده:  یک لیتر آب را بجوشانید و یک مشت برگ نعنا فلفلی داخل آن بریزید. اجازه دهید به مدت ده دقیقه بجوشد و سپس محلول را صاف کنید. محلول را داخل یک تشت بریزید و دوباره به آن آب اضافه کنید تا روی پاهای‌تان را بپوشاند. اجازه دهید پاهای‌تان ده دقیقه در این آب بماند. 
 برای مقابله با تعریق زیادبرای برخی‌ها فرقی نمی‌کند که هوا سرد باشد یا گرم! مدام در حال عرق ریختن هستند. اگر شما هم جزو این افراد هستید از عطاری محلتان عصاره‌ روغنی نعنا فلفلی بخرید. این سبزی خاصیت آنتی باکتریایی دارد و روغن آن نیز باکتری‌های ساطع شده از عرق را ناکار می‌کند. این سبزی سرشار از «منتول» است و خنکی و تازگی طولانی مدتی ایجاد می‌کند.روش استفاده:  داخل یک پیاله یک قاشق غذاخوری الکل ۹۰ درصد بریزید و ۱ قطره عصاره‌ روغنی نعنا فلفلی به آن اضافه کنید. یک گلوله پنبه به این ترکیب آغشته کرده و کف پاها و زیر بغل‌ها بمالید.
 
برای هضم راحت غذاغذا را خورده نخورده احساس نفخ و سنگینی می‌کنید و همیشه با هضم غذا مشکل دارید! درمان آن خیلی ساده است نعنا فلفلی را دریابید. به خاطر اینکه باعث افزایش ترشح صفرا شده و برای همین هم به هضم غذا کمک می‌کند. سازمان جهانی سلامت استفاده از عصاره‌ روغنی (افشره‌ی خوراکی) نعنا فلفلی را برای درمان سندرم روده‌ تحریک‌پذیر و رفع مشکلات گوارشی مانند نفخ و ورم معده به رسمیت شناخته است.روش استفاده: روی یک حبه قند ۲ قطره عصاره‌ روغنی نعنا فلفلی بچکانید و آن را در دهان بگذارید تا آب شود. می‌توانید روزانه سه مرتبه این کار را انجام دهید. می‌توانید از عطاری این عصاره‌ روغنی را تهیه کنید.
 
توجه!مصرف خوراکی نعنا فلفلی برای افرادی که سنگ کیسه‌ صفرا دارند توصیه نمی‌شود. از این گذشته مصرف عصاره‌  خوراکی برای خانم‌های باردار و شیرده و همچنین کودکان زیر دو سال منع مصرف دارد.روزنامه آرماناخبار مرتبط :اشك پياز، آتش ميگرن را خاموش مي‌كندميگرن داريد يا فشار مغزتان بالا است؟عوامل تشدید کننده میگرن را بشناسید


چهارشنبه 4 شهریور 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن