تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819698518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نماینده مجلس: برخی می خواهند حکم آقازاده معروف را سیاسی جلوه دهند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: یک نماینده مجلس: برخی می خواهند حکم آقازاده معروف را سیاسی جلوه دهند
عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن حمایت قاطع از قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی و عدم تبعیض در برخورد به ملت ایران، تأکید کرد: برخی می خواهند حکم آقازاده ای که به خاطر فساد اقتصادی در زندان است را سیاسی جلوه دهند در صورتی که پرونده فساد اقتصادی وی به چندین جلد می رسد.
به گزارش نامه نیوز، سید مرتضی حسینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه،‌3 شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به مسئولان دستگاه های اجرایی ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت، تولد حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) هفته دولت، روز پزشک و روز کارمند به ملت ایران، گفت: توحید بدون ولایت امنیت و آسایش ندارد چنانچه شیطان هم قائل به توحید ذاتی بود اما در توحید ربوبی مشکل پیدا کرد.
نماینده مردم قزوین،‌ آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا استفاده از نام شهید باهنر و شهید رجایی شعاری شده اما استکبارستیزی این شهیدان سرلوحه کار دولت و همه قرار نگرفته است چنانکه این روز ها برخی از مرگ بر امریکا و انگلیس ناراحت می شوند. وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران بداند شاید در آینده همین ها بگویند مرگ بر منافقین و قاتلین شهید رجایی و باهنر هم نگویید،‌ یادآور شد: از اول انقلاب تا کنون چه کسانی در شورای نگهبان مخالف بودند؛ همه کج اندیشان، ‌دلبستگان به استکبار، مفسدان اقتصادی، اخلاقی و سیاسی مخالف شورای نگهبان بودند چون این شورا حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام بود. حسینی در ادامه ضمن حمایت قاطع از قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی و عدم تبعیض در برخورد به ملت ایران، تأکید کرد: برخی می خواهند حکم آقازاده ای که به خاطر فساد اقتصادی در زندان است را سیاسی جلوه دهند در صورتی که پرونده فساد اقتصادی وی به چندین جلد می رسد. وی در ادامه در تذکری به دولت بابت پرداخت حقوق بازنشستگان،‌ اظهار کرد: این بازنشستگان همان کارمندان و کارگرانی هستند که عمری در این مملکت خدمت کرده و باید به داد آنها رسید در حالی که امروز بعد از 30 سال خدمت با حداقل حقوق زندگی می کنند. عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دولت قول داده بود بعد از مذاکره مشکل بیکاری و گرانی را حل کرده و رونق اقتصادی ایجاد کند پس چرا هیچ حرکتی نکرده و رکود اقتصادی همه جا را فرا گرفته است.


منبع: خانه ملت


۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن