تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805356579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توانسته‌ايم سايه شوم جنگ را از سر مردم برداريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۱۳ب.ظ)
روحاني در اجتماع بزرگ مردم همدان: توانسته‌ايم سايه شوم جنگ را از سر مردم برداريم موج - حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني گفت: بعد از 23 ماه تلاش و مذاکره توسط ديپلمات‌هاي ملت به نقطه‌اي رسيده‌ايم که توانسته‌ايم سايه شوم جنگ را از سر مردم برداريم و امنيت واقعي را به کشور بازگردانيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني در اجتماع بزرگ مردم استان همدان از تثبيت حق غني‌سازي و لغو قطعنامه‌هاي غلط، ظالمانه و ضد حقوق بشري به عنوان دستاوردهاي بزرگ دولت يازدهم ياد کرد و گفت: اين افتخار بزرگ ثمره ايستادگي مردم، هدايت‌هاي مقام معظم رهبري و ايثار و فداکاري همه دست‌اندرکاران و بويژه تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي است.
روحاني با بيان اين که دولت مسير توسعه کشور را با قوت به پيش خواهد برد، افزود: حقوق مردم ايران را نه تنها در عرصه هسته‌اي، بلکه در تمام زمينه‌هاي اقتصادي، سياسي و اجتماعي محقق خواهيم کرد.
رئيس جمهوري با اشاره به اين که دو سال از آغاز به کار دولت تدبير و اميد مي‌گذرد، افزود: امروز با حمايت شما مردم و تلاش دولتمرداني که از سوي شما انتخاب شده‌اند چهره واقعي ايران به دنيا معرفي شده و بعد از 22 ماه تلاش و مذاکره به نقطه اي رسيديم که توانستيم سايه شوم جنگ را از سر مردم برداشته و امنيت واقعي را به اين کشور بازگردانيم.
رييس شوراي عالي امنيت ملي تصريح کرد: حق غني‌سازي ملت ايران توسط همان کشورهايي که قطعنامه‌هاي ظالمانه را عليه ايران تصويب کرده بودند، مهر تأييد بين‌المللي خورد و ساختار تحريم‌ها نيز شکست و فرو ريخت.
رئيس جمهوري گفت: امروز مي‌بينيد که هيات هاي مختلف سياسي و اقتصادي از سراسر جهان به ايران سرازير شده و در ماههاي آينده بعد از رفع تحريم‌ها شاهد حرکت و تحول جديدي در کشور در همه عرصه‌ها خواهيم بود.
روحاني اظهار داشت: اين دولت در زمينه سلامت و بهداشت و کاهش بار هزينه‌هاي درماني مردم تلاش کرده و هزينه حدوداً 37 درصدي درمان و سلامت را که بر عهده مردم بود، به طور متوسط به زير 5 درصد کاهش داده است.
رئيس جمهوري در ادامه با اشاره به اين که دولت، طرح تحول سلامت را ادامه خواهد داد، گفت: طي اين دوره زماني براي 10 ميليون ايراني دفترچه خدمات درماني، صادر شده است و هزينه‌هاي درماني به شدت کاهش يافته است.
روحاني با بيان اين که امروز بعد از 2 سال مي‌توانيم بيش از گذشته به کشاورزان خودمان افتخار کنيم، تصريح کرد: امسال محصول گندمي که از کشاورزان ايراني خريده‌ايم به مرز هشت ميليون تن رسيده است. اين به معناي آن است که امسال نيازمندي ما براي خريد گندم يک ميليون تن خواهد بود که نشانه رشد توليد محصول استراتژيک گندم در کشور است.
رئيس شوراي اقتصاد در بخش ديگري از سخنان خود به تلاش‌هاي دولت براي از بين بردن رکود در اقتصاد کشور و کاستن از نرخ تورم اشاره کرد و اظهار داشت: تازه‌ترين آمارها نشان مي‌دهد که تورم 12 ماهه از 14 درصد نيز پايين‌تر آمده و به رقم 13.8 درصد رسيده است.
روحاني با تاکيد بر اين که در تمام بخش‌هاي اقتصادي و اجتماعي در دو سال گذشته رشد قابل ملاحظه اي داشته‌ايم، خاطرنشان ساخت: با وجود توطئه‌ها براي کاهش قيمت نفت و در شرايطي که قيمت نفت که در سال هاي گذشته 140 دلار در هر بشکه بود، امروز به 40 دلار رسيده است، دولت به تعهدات خود به مردم متعهد بوده و راه توسعه کشور را به پيش برده و حقوق مردم را نه تنها در زمينه هسته اي، بلکه در همه زمينه‌ها محقق خواهد کرد.
روحاني با بيان اين که امروز نيازمند وحدت و اتحاد هستيم و هيچ کس نبايد از اين توصيه که همه به قانون عمل کنيم، دلخور شود، اظهار داشت: هيچ فرد و نهادي در کشور بالاتر از قانون نيست. افتخار ماست که به قانون متعهد باشيم و طبق آن خودمان را براي انتخابات پايان سال آماده کنيم.
رئيس جمهوري خاطر نشان کرد: افتخار همه ما اين است که به قانون متعهد باشيم و همه نهادهاي کشور از جمله دولت، شوراي نگهبان، مجلس شوراي اسلامي، قوه قضائيه و نيروهاي مسلح بايد دست به دست هم داده تا شاهد انتخابات پرشکوه در کشورمان باشيم.
روحاني در بخش ديگري از سخنان خود به برنامه‌ها و اقدامات دولت تدبير و اميد براي توسعه بيش از پيش استان همدان، اشاره کرد و گفت: دولت در مجموع و براي اين سفر 42 طرح و پروژه عمراني با اعتبار 847 ميليارد تومان در نظر گرفته است که همه اين طرح‌ها در طول سال‌هاي 94 و 95 به اتمام و بهره‌برداري خواهد رسيد.
رييس جمهوري پروژه راه‌آهن همدان – تهران با اعتبار 271 ميليارد تومان، تکميل و بهره‌برداري از کنار گذر همدان - زرن و همدان – اسدآباد با اعتبار 122 ميليارد تومان، اتمام بيمارستان جايگزين اکباتان در همدان و چند بيمارستان ديگر در شهرهاي مختلف همدان با اعتبار 121 ميليارد تومان، بهره‌برداري از سدهاي کلان و شبکه‌هاي آبياري و زهکشي با 45 ميليارد تومان، آب رساني به روستاهاي اولويت‌دار استان با 40 ميليارد تومان، توسعه آبياري تحت فشار براي اراضي کشاورزي با 41 ميليارد تومان، آب‌رساني به تعدادي از شهرهاي استان با 38 ميليارد تومان و اتمام آزادراه ساوه - همدان با 30 ميليارد تومان را از جمله طرح‌ها و برنامه‌هاي دولت، براي شتاب در توسعه هر چه بيشتر استان همدان برشمرد.
روحاني همچنين با اشاره به جاذبه‌هاي گردشگري استان همدان، گفت: سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري متعهد شده 11 پروژه گردشگري در سطح استان را با اختصاص 50 ميليارد تومان تسهيلات به بهره‌برداري برساند.
رئيس جمهوري در ابتداي سخنان خود نيز همدان را سرزمين اتحاد و برادري ميان همه اقوام رنگارنگ ايران زمين دانست و گفت: خرسندم که در هفته دولت و شب ميلاد امام رضا (ع) و ايامي که به نام همدان مزين است به اين استان سفر کرده‌ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن