تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819714295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهر قم پايگاه جهان تشيع است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۲۳ب.ظ)
شهردار قم: شهر قم پايگاه جهان تشيع است موج - قم - شهردار قم گفت: شهر قم پايگاه جهان تشيع است، لذا نبايد برنامه‌ريزي هايي بر اساس الگوهاي صرفاً غربي را در اين شهر اجرا كنيم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، شهردار قم در ديدار با آيت الله حائري شيرازي با تأكيد بر لزوم افزايش سرانه فضاي سبز در شهر قم گفت: درصدد هستيم با برنامه‌ريزي مناسب شهروندان را در مديريت فضاي سبز شهري و به خصوص در نگهداري از درختان مشاركت دهيم تا از طريق اين موضوع افزايش كمي و كيفي فضاي سبز شهري را شاهد باشيم.
وي در ادامه اين ديدار ضمن تأكيد بر شرايط ويژه شهر قم نسبت به ديگر شهرهاي كشور گفت: شهر قم پايگاه جهان تشيع است لذا نبايد برنامه‌ريزي هايي بر اساس الگوهاي صرفاً غربي را در اين شهر اجرا كنيم.
دكتر سقائيان نژاد با اشاره به اين كه نمي‌توان به دليل ديدگاه آييني و تمدني به بلوار پيامبر اعظم (ص)، رويكرد اقتصادي و درآمدزايي صرف به اين بلوار داشته باشيم، اضافه كرد: اگر بخواهيم رويكرد تمدني در اين بلوار حفظ شود نيازمند حمايت دولت هستيم.
وي با اشاره به بدهي هزار و ۵۰۰ ميليارد توماني شهرداري قم در خصوص اجراي پروژه‌هاي شهري گفت: بخش اعظمي از اين بدهي مربوط به دو پروژه بزرگ بلوار پيامبر اعظم (ص) و فاز ۵ بلوار عمار ياسر است.
دكتر سقائيان نژاد با بيان اين كه متأسفانه درآمدهاي پايداري براي شهرداري‌ها تعريف نشده است و ۷۰ درصد از درآمدهاي شهرداري‌ها از فروش تراكم تأمين مي‌شود، گفت: وابستگي درآمدهاي شهرداري به فروش تراكم مشكلاتي را براي اداره مطلوب شهر ايجاد مي‌كند، لذا درصدد هستيم با برنامه‌ريزي‌هاي مدون اين مشكل را مرتفع كنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن