تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805682517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کرج: بهانه جویی بجای نقد منصفانه نه به نفع نظام است و نه به نفع مردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرماندار کرج: بهانه جویی بجای نقد منصفانه نه به نفع نظام است و نه به نفع مردم استان‌ها > البرز - فرماندار کرج گفت: دولت نقدهای منصفانه و دلسوزانه به نفع نظام و مردم را می پذیرد، اما عده ای به دنبال تخریب هستند و نیتشان اصلاح امور نیست ، بلکه فقط با بهانه جویی نسبت به عملکرد دولت، تلاش دارند در جامعه ایجاد نگرانی کنند که این هرگز به نفع نظام و مردم نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز، محمدتقی ایرانی روز دوشنبه در آیین تجلیل از کارکنان نمونه فرمانداری کرج تاکید کرد: باید مراقب باشیم تا رفتارهای ما تبدیل به عناد علیه منافع ملی و کشور نشود، چنین کارهایی جفا در حق ملت بزرگ ایران است و بدانید که مردم و تاریخ عملکرد ما را قضاوت خواهند کرد.
وی ادامه داد: در موضوع توافق هسته ای که بطور مکرر مورد حمایت مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران قرار گرفت، عده ای کماکان در پی لجاجت با دولت هستند و نمی خواهند واقعیت این توافق مهم را بپذیرند و تلاش های صادقانه تیم هسته ای را مورد تردید قرار داده و در برخی مواقع تحلیل هایی مخالف منافع ملی و نظام مطرح می کنند. برخی ها به شعور ملت توهین روا می دارند
معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: افرادی که توافق هسته ای در نظام جمهوری اسلامی را با عهدنامه های ننگین دوران فتحعلیشاه بی کفایت مقایسه می کنند، دانسته و ندانسته به شعور ملت ایران توهین روا می دارند.
ایرانی تصریح کرد: این در حالی است که در پی دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی در سطح جهانی و منطقه ، امروز ایران اسلامی با اقتدار عمل می کند و توافق هسته ای سبب تقویت جبهه مقاومت و تضعیف صهیونیسم بین المللی شده است.
وی تاکید کرد: نگاه مبتنی بر خرد ورزی در دولت یازدهم، موجب دستیابی به موفقیت های خوبی در عرصه های بین المللی شده است که آثار آن آرامش توام با تقویت دوستان ایران اسلامی در سطح بین المللی و تضعیف جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل است. انسجام، همدلی و اتحاد موجب آرامش در کشور شده است وی گفت: خدا را شاکریم در سالی که مزین به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی است، شاهد وفاق و همراهی بیش از پیش مردم عزیز و شریف کشور با دولت تدبیر و امید هستیم و در سایه حمایت های مقام معظم رهبری، این انسجام و همدلی و اتحاد موجب آرامش در کشور شده است.
وی افزود: امروز درخت تناور جمهوری اسلامی ایران با تلاش سازنده دولتمردان و خدمتگزاران به بار نشسته که در اقصی نقاط ایران اسلامی با از خود گذشتگی برای حل مشکلات مردم تلاش می کنند و این زحمات شایسته تکریم و تقدیر است. دولت تدبیر و امید ثابت کرد با دست خالی اما خردمندانه می توان کشور را اداره کرد فرماندار کرج به اقدامات کم نظیر دولت در شرایط محدودیت بسیار شدید مالی اشاره کرده و گفت: دولت تدبیر و امید ثابت کرد که حتی با دست خالی هم می توان مدیریت خردمندانه و مدبرانه ای داشت و کشور را همراه با آرامش اداره کرد.
وی افزود: بعد از اینکه دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری منتخب مردم، مسوولیت دولت تدبیر و امید را بر عهده گرفت، کارگزاران و مسوولان خدمتگزار در این دولت با انگیزه بسیار بالا و تلاش فراوان درصدد حل مشکلات مردم برآمدند، به نحوی که مهار تورم، طرح بیمه سلامت، احیا کارخانه های ورشکسته دولت گذشته و تکمیل طرح های رها شده و سنگین همچون مسکن مهر در کشور و پیگیری و تلاش برای اتمام سایر طرح هایی که فقط کلنگ زنی شده و بخش های زیادی که نیمه کاره بود از جمله اقدامات دولت یازدهم است که نتایج مثبتی هم ببار آورد. دولت در ارایه آمار عملکرد صادق است معاون استاندار البرز به صداقت دولت درارایه آمار واقعی اشاره کرده و گفت: دولت تدبیر و امید با مردم صادق است و از بزرگنمایی فعالیت های خود پرهیز می کند، آماری که ارایه می شود با شرایط ملموس در جامعه مطابقت دارد و آحاد جامعه این تغییرات را احساس می کنند.
ایرانی با اشاره به برخی آمارها در دولت یازدهم یادآور شد: مدیریت خردمندانه دولت تدبیر و امید با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، توانسته است نرخ تورم سال 91 در پایان سال 92 را تا بیش از پنج درصد کاهش دهد و امروز نرخ تورم 6/15 درصدی در مقایسه با سال 91 و شش ماهه نخست سال 92 که نرخ تورم 7/34 درصد بود، کاهش محسوس و چشمگیری از تورم را نشان می دهد.  امتیازها و مزیت های البرز و کرج فرماندار کرج در ادامه به برخی امتیازهای استان البرز و به ویژه شهرستان کرح اشاره کرده و گفت: استان البرز رتبه دهم کشور در عرصه صنعت را داراست و شهرستان کرج با دربرداشتن بیش از 45 درصد صنعت استان البرز، رتبه نخست صنعت در این استان را دارد که باید از این ظرفیت عظیم برای رشد وتوسعه استان بهره بگیریم.
وی افزود: مدیران دولتی در شرایط پساتحریم نگرش بر اساس اقتصاد مقاومتی را مدنظر داشته باشند و ضمن توجه به ضرورت استقبال از سرمایه گذاری در استان، به این موضوع نیز توجه کنند که بر محور مشارکت در سرمایه گذاری ها و همچنین استفاده از فناوری روز دنیا حرکت کنند تا به توسعه مورد نظر در اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم. کاهش کاغذبازی و حساسیت لازم نسبت به بحران آب ایرانی، از مدیران ادارات دولتی شهرستان کرج خواست تا با تسهیل در فرایند کارهای اداری و حذف مراحل دست و پاگیر، امکان حضور سرمایه گذاران در شهرستان کرج را فراهم کرده و از آنها حمایت کنند.
فرماندار کرج همچنین بر ضرورت اولویت بندی بر پایه استفاده از صنایع پاک که موجب آلودگی های زیست محیطی کلانشهر کرج نمی شود، تاکید کرد و از مدیران خواست با توجه به بحران آب، در مورد سرمایه گذاری و ایجاد صنایع و واحدهای تولیدی به اهمیت آب حساسیت بیشتری نشان دهند.
وی، از صبوری کارکنان دولت در شرایط کمبود اعتبار دولت تشکر کرد و این شکیبایی را نشان دهنده وفاداری و پایبندی آنان به نظام و احساس تعهد و مسوولیت نسبت به خدمتگزاری به مردم شریف ایران دانست.
در پایان این آیین از چند تن کارکنان نمونه فرمانداری کرج تجلیل به عمل آمد.  

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 2 شهریور 1394 - 20:38:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن