تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814798528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه مهارت دو اعجوبه فوتبال جهان در پنالتی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مقایسه مهارت دو اعجوبه فوتبال جهان در پنالتی ورزش > فوتبال جهان - لیونل مسی دیشب مقابل بیلبائو یک پنالتی را هدر داد و این بهانه ای شد تا عملکرد او و رونالدو را در ضربات پنالتی مقایسه کنیم.

به گزارش خبرگزاري خبر آنلاين ؛ روز گذشته لیونل مسی ضربه پنالتی خود را در بازی برابر بیلبائو از دست داد تا از این لحاظ بار دیگر به سوژه فوتبالي ها تبدیل شود.
نیمه اول دیدار تیم های بارسلونا و بیلبائو بود که به دلیل خطای مدافع اتلتیک روی سوارز، بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی شد و مطابق معمول مسی پشت این ضربه ایستاد. ضربه مسی را ایرایزوز، دروازه بان اتلتیک، به زیبایی مهار کرد تا فوق ستاره آرژانتینی در اولین بازی فصل خود برای بارسلونا پنالتی حساسی را از دست داده باشد.
این چهاردهمین پنالتی ای بود که مسی با پیراهن بارسلونا(بدون محاسبه تیم ملی آرژانتین) از دست می داد. او ٦٤ بار با پیراهن بارسلونا پشت ضربه پنالتی ایستاده و ٢٢٪ آنها را از دست داده است ( بطور متوسط یک پنالتی از هر 5 پنالتی.)
در سوی مقابل کریستیانو رونالدو، رقیب همیشگی مسی قرار دارد که با پیراهن رئال ٦٤ بار پشت ضربات پنالتی ایستاده و تنها ٧ تای آنها را خراب کرده است ( بطور متوسط ١٠/٩ درصد پنالتی ها.)
اين آمار نشان مي دهد فوق ستاره پرتغالی وضعيت به مراتب بهتری نسبت به لیونل مسی دارد. 256 41  

کلید واژه ها: لیونل مسی - کریستیانو رونالدو - بارسلونا -




دوشنبه 2 شهریور 1394 - 16:16:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن