تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805635760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحث حجاب و عفاف يکي از سياست هاي جدي و اصولي آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۴۹ب.ظ)
مدير کل آموزش و پرورش لرستان؛ بحث حجاب و عفاف يکي از سياست هاي جدي و اصولي آموزش و پرورش است موج - خرم آباد - مدير کل آموزش و پرورش لرستان گفت: بحث حجاب و عفاف يکي از سياست هاي جدي و اصولي آموزش و پرورش است.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر گودرز کريمي فر در نشست هم انديشي مشاوران امور بانوان مناطق و شهرستان هاي لرستان با اشاره به نقش مهم و سرنوشت ساز بانوان در تحکيم بنيان خانواده ،تربيت فرزندان و پيشبرد اهداف تعليم و تربيت گفت: بايد آموزش را در خانواده ، دانش را در جامعه و بينش را در تفکرات تنهايي به فرزندانمان بياموزيم.
کريمي فر خاطر نشان کرد: بانوان نيمي از جمعيت آموزش و پرورش را تشکيل مي دهند و با اراده، پشتکار و همت والاي آنان مي توان به تحقق اهداف و ماموريت هاي خطير تعليم و تربيت اميدوار بود.
وي تصريح کرد: مشاور امور بانوان مي توانند مشاوراني اثر بخش در پيشبرد برنامه ثمر بخش آموزش و پرورش باشند و با ايجاد روحيه همدلي ،وحدت و صميميت مي توانند کانال ارتباطي خوبي براي مديران، کارکنان و دانش آموزان باشند.
کريمي فر تاکيد کرد: فعال کردن کارگروه حجاب و عفاف، برگزاري جشن ها و اعياد مناسبتي، مذهبي، نظارت بر کارکرد هسته هاي مشاوره، حضور فعال در جلسات شوراي معاونين، محرم سازي در مدارس و تشکيل کارگاه هاي آموزشي با موضوعات امور بانوان از جمله برنامه هايي است که در امور بانوان بايد مورد توجه قرار گيرد.
مدير کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه به لزوم رعايت شان و منزلت بانوان در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: کلمه شان نمادي از شرافت ،اصالت و نجابت است که يک زن بايد زيبنده به آن باشد.
کريمي فر رسالت بانوان را علاوه بر حضور بانشاط و تاثير گذار در جامعه، فراهم کردن کانوني گرم در خانواده برشمرد و گفت: بايد بهترين دوست و همدم فرزندانمان در خانواده باشيم و فرزندان کانون گرم خانواده را بهترين ملجا و پناهگاه خود بدانند.
وي حاکم کردن فضاي معنوي و اخلاقي در خانواده را رسالت مهم مادران برشمرد و گفت: با توجه به گسترش فضاهاي ارتباطي مجازي در جامعه و تهاجم فرهنگي گسترده اي که دشمنان بر عليه باورها و ارزش هاي جامعه به راه انداخته اند، ضرورت دارد تا فضاي خانواده و مدارس محبت آميز و عاطفي باشد.
وي تدبير، توکل و تلاش را 3 عنصر مهم در موفقيت برشمرد و گفت: اين عناصر و مولفه ها بايد در محيط خانواده نماد سازي و نهاد سازي شوند.
کريمي فر تربيت دانش آموزان خودباور و خداباور را رسالت مهم آموزش و پرورش برشمرد و افزود: بايد دانش و بينش را توامان به دانش آموزان ياد داد.
وي در پايان سخنان خود محبوبيت، مقبوليت و مهارت هاي علمي را براي مشاوران امور بانوان لازم و ضروري برشمرد و گفت: بايد نگاه علمي و برنامه محور در حوزه امور بانوان حاکم شود تا فعاليت هاي آنان تاثير گذاري لازم را در اجتماع، خانواده و مدارس داشته باشد.
ليلا سلاحورزي، مشاور استاندار لرستان در امور بانوان، هم در سخناني به نقش مهم بانوان در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان گرچه نيمي از جامعه را تشکيل مي دهند ولي با مديريت عاطفي بر خانواده نقش محوري را در پيشبرد و هدايت افکار برعهده دارند.
وي خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش فعاليت هاي خوبي در امور بانوان داشته و ضرورت دارد تا اين برنامه ها استمرار داشته باشند. سلاحورزي به محور هاي ششگانه امور بانوان اشاره کرد و گفت: توانمند سازي بانوان، ورزش و اوقات فراغت، تامين سلامت روحي و رواني ، آموزش زنان و دختران روستايي، فعايت هاي فرهنگي و حضور با نشاط زنان در فعاليت هاي اجتماعي از جمله برنامه هايي است که امور بانوان دنبال مي کند.
وي در ادامه خواستار حمايت مديران از فعاليت هاي امور بانوان شد و گفت: مديران بايد فعاليت هاي صورت گرفته را حمايت و تقويت کنند تا توجه به زنان در بدنه اجتماع نهادينه شود.
فريبا گله دار، مشاور مدير کل آموزش و پرورش لرستان در امور بانوان، هم در سخناني گفت: زنان منشاء تحول و پيشرفت در جامعه هستند و بدون حضور آنان نمي توان به پيشرفت، توسعه و بالندگي دست يافت. گله دار تصميم گيري و تصميم سازي را دو مولفه مهم در امور بانوان برشمرد و گفت: زنان همواره در پيشبرد اهداف تعليم و تربيت پيشگام بوده اند.
وي به تهيه بانک اطلاعاتي بانوان فرهنگي، اجراي طرح بشري و مشکات، بانک اطلاعاتي زنان سرپرست خانوار، اجراي طرح حجاب و عفاف، کارگروه پوشاک مدارس، برگزاري نمايشکاه حجاب برتر، برگزاري اعياد و مناسبت هاي ملي، مذهبي، تجهيز و راه اندازي کتابخانه هاي تخصصي بانوان و اتاق فکر بانوان فرهنگي اشاره کرد و گفت: تلاش مي شود تا حضور بانوان در برنامه هاي آموزش و پرورش کارآمدي و اثربخشي لازم را داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن