تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814808647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محرومیت یمن از دریافت کمک های بشر دوستانه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: محرومیت یمن از دریافت کمک های بشر دوستانه
دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: ارسال کمک های امدادی برای مردم مظلوم یمن با تبعیض صورت می گیرد و بسیاری از مردم جنگ زده این کشور از دریافت کمک های بشر دوستانه و امدادی محروم مانده اند.

محرومیت یمن از دریافت کمک های بشر دوستانه
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر احمدی در دیدار با دکتر نزار الیازجی، وزیر بهداشت سوریه در سالن کنفرانس ساختمان صلح برگزار شد، با اشاره به نگاه حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ ایران و سوریه دو کشور مسلمان، برادر و با اهداف مشترک در سطح جهان هستند، اظهار کرد: همراهی کشور دوست و برادر سوریه با ایران در دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق در ذهن ملت ایران به یادگار، باقی مانده است.


وی با اشاره به کمک های امدادی هلال احمر ایران به مردم سوریه اضافه کرد: هلال احمر ایران در سال های گذشته براساس توان خود کمک های دارویی، غذایی، البسه، چادر و … را به مردم سوریه تقدیم کرده است اما حجم خسارات وارده به مردم این کشور به قدری زیاد است که کمک ها بایستی همچنان ادامه داشته باشد.


دبیرکل جمعیت هلال احمر ادامه داد: آماده کمک به مردم سوریه در زمینه ارائه آموزش‌های تخصصی و همچنین آموزش‌های امدادی و سایر موارد به مردم سوریه هستیم.


احمدی با تاکید بر اینکه حوادث به وقوع پیوسته در عراق و یمن بسیار تاسف بار است، تصریح کرد: هلال احمر ایران کمک هایی را برای مردم یمن ارسال کرده است که بخشی از این کمک ها هنوز به دست مردم یمن نرسیده است.


به گفته وی، ارسال کمک های امدادی برای مردم مظلوم یمن با تبعیض صورت می گیرد و بسیاری از مردم جنگ زده این کشور از دریافت کمک های بشر دوستانه و امدادی محروم مانده اند.


*کارخانجات تولید داروی هلال احمر، توانایی‌برای تامین داروی مورد نیاز سوریه را دارند


دبیرکل جمعیت هلال احمر با اعلام آمادگی کارخانجات تولید داروی هلال احمر ایران برای تامین داروهای مورد نیاز مردم سوریه، تاکید کرد: کارخانجات تولید داروی هلال احمر توانایی و ظرفیت بسیار بالایی در تامین داروها دارند که در این زمینه آمادگی تولید داروهای مورد نیاز سوریه را داریم.


وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر ایران تجارب گسترده‌ای در زمینه پاسخگویی به حوادث طبیعی چون سیل و زلزله و فعالیت های جوانان و داوطلبان و موضوعات بهداشتی دارد که می تواند در این زمینه تجارب خود را در اختیار دولت سوریه قرار دهد.


به گفته احمدی، وزیربهداشت سوریه با وزیر بهداشت ایران دیدار داشتند و براساس این دیدار هر توافقی که صورت بگیرد، هلال احمر آماده است براساس آن ارائه کمک های خود را ادامه خواهد دهد.


وی تصریح کرد: دکتر ضیائی، رئیس جمعیت هلال احمر  نیز خود از اصحاب بهداشت و درمان کشور است و اکیدا توصیه داشت تا هلال احمر ایران در تمامی زمینه ها، خصوصا در زمینه بهداشتی و درمانی بیش از پیش در خدمت مردم سوریه باشد.


دبیرکل جمعیت هلال احمر در خصوص تفاهم‌نامه میان هلال احمر ایران و هلال احمر سوریه، اذعان داشت: از نظر جمعیت هلال احمر ایران اجرای تفاهم نامه پا برجاست و براساس آن ارائه خدمات به مردم سوریه همچنان ادامه دارد.


*تشریح فعالیت های هلال احمر ایران در شهرهای مختلف کشور


مهندس احمدی با تاکید بر فعالیت های جمعیت هلال احمر ایران در استان ها و شهرستان های مختلف در داخل کشور و همچنین فعالیت های بین‌المللی در خارج از ایران، بیان کرد: نیروهای هلال احمر ایران در ۵۰۰ پایگاه امدادی مستقر هستند و به صورت فعال و مداوم به ارائه خدمات می پردازند.


وی عنوان کرد: هلال احمر ایران در تمامی دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه، کانون های فعال دارد که  در جذب نیروهای داوطلب برای کمک به مردم فعالیت می کنند.


به گفته دبیرکل جمعیت هلال احمر، این جمعیت به عنوان یک سازمان مردم نهاد با تجربیات بسیار موثر و قوی در زمینه امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم فعالیت می کند و در هر حادثه ای نیروهای داوطلب مردمی از هیچ کمکی فروگذار نیستند.


*تامین داروهای کمیاب و نایاب مردم از سوی داروخانه های هلال احمر


مهندس احمدی در خصوص فعالیت داروخانه های هلال احمر در شهرهای مختلف کشور و تامین نیازهای دارویی مردم، گفت: داروخانه‌های هلال احمر در تمامی شهرها فعال هستند که داروهای خاص، کمیاب و حتی نایاب مورد نیاز بیماران را تهیه و در اختیار آن ها قرار می دهند.
به گفته دبیرکل جمعیت هلال احمر، این جمعیت با داشتن ۲ میلیون نیروی داوطلب مقام نخست را از نظر تعداد نیروهای داوطلب در میان جمعیت های مختلف دنیا داراست.


در خاتمه مهندس احمدی تاکید کرد که جمعیت هلال احمر آماده همکاری در زمینه آموزش و تبادل تجارب در خصوص فعالیت های جوانان، داوطلبان، مدیریت سانحه و امداد، بهداشت و همچنین توانبخشی است.




انتهای پیام/





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

اعزام تیم 36 نفره هلال احمر به مکه و مدینه/ اعزام 5 تن دارو به جده
از اهداء کتاب تا اهدای تجهیزات پزشکی
کسب مقام دوم مسابقات داژبال قهرمانی بانوان کشور توسط ورزشکاران هلال احمر یزد
پیداشدن هفت کوهنورد در ضلع غربی قله دماوند
برگزاری نشست هم اندیشی مدیران امور بین الملل نهادها و سازمان‌های مرتبط با آفریقا
مهاجرت مردم یمن به سومالی از عواقب درگیری مسلحانه
اعزام زائران حج تمتع از 22 استان کشور





۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن