تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802407414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل خواستار افزايش تلاش هاي بشردوستانه به مردم يمن شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۳ب.ظ)
سازمان ملل خواستار افزايش تلاش هاي بشردوستانه به مردم يمن شد موج - حدود 21 ميليون نفر يا 80 درصد جمعيت يمن محتاج نيازهاي ابتدايي زندگي هستند.
به گزارش خبرنگار حقوقي-قضايي موج، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در يمن خواستار افزايش قابل توجه تلاش ها براي تامين نيازهاي بشردوستانه بي شمار مردم يمن شد. گفتني است حدود 21 ميليون نفر يا 80 درصد جمعيت اين کشور محتاج نيازهاي ابتدايي زندگي هستند.
يوهانس واندر کلاو، در بيانيه اي که ديروز و پس از سفر هفته گذشته خود به صعده در يمن صادر کرد، گفت: موفقيت تلاش هاي بشردوستانه ما بستگي به داشتن منابع کافي براي ارائه کمک ها دارد.
وي به 1.6 ميليارد دلار بودجه کمک به يمن اشاره کرد و گفت اين مقدار تنها 18 درصد بودجه مورد نياز است. او تاکيد کرد کمک هاي فوري زيادي براي کاهش مشقات دختران، پسران، زنان و مردان يمن مورد نياز است.
دفتر سازمان ملل براي هماهنگي امور بشردوستانه اعلام کرد درگيري هاي کنوني در يمن، کشته هاي زيادي از ميان غيرنظاميان برجاي گذاشته و تنها در پنج ماه گذشته بيش از 1895 نفر غيرنظامي در حملات عربستان سعودي کشته شده اند. همچنين بيش از 15 ميليون نفر از دسترسي به امکانات اوليه بهداشتي محروم هستند و نيمي از جمعيت، خوراک کافي براي تغذيه خانواده خود ندارند.
با حملات هوايي عربستان سعودي و ائتلاف خودخوانده اش به يمن که دخالت آشکار در امور کشور ديگر است، نقض حقوق بشردوستانه در يمن به اوج خود رسيد. يمن که پيش از درگيري ها هم از فقر و کمبودهاي فراوان رنج مي برد، اکنون با اوضاع ناگواري دست و پنجه نرم مي کند.
يوهانس واندر کلاو گزارش داده است که خشونت ها موجب فرار تعداد زيادي از مردم از خانه هايشان شده و در پي جنگ و بمباران، زيرساخت هاي غيرنظامي نابود شده اند. وي افزود: آن چه در اوايل اين هفته در صعده ديدم اين است که شديد شدن درگيري ها در يمن، تاثير ويران کننده اي بر مردم غيرنظامي داشته است.
وي تاکيد کرد: خشونت هاي مستقيم عليه غيرنظاميان و حمله به زيرساخت هاي غيرنظامي بايد هرچه سريع تر متوقف شود. حفظ جان و زندگي غيرنظاميان را به همه طرف هاي درگير تاکيد مي کنم. زيرساخت هاي غيرنظامي بايد از حمله هاي هوايي و توپخانه اي در امان باشند. البته همزمان، از اين امکانات نبايد براي مقاصد نظامي استفاده شود.
سازمان هاي امدادرسان حقوق بشري و بين المللي تلاش زيادي براي کمک به مردم يمن انجام مي دهند اما متاسفانه هواپيماهاي عربستان همين سازمان هاي امدادي را هم بمباران مي کنند. سازمان ملل اعلام کرد اين موضوع بسيار حياتي براي جامعه جهاني است که به نيازهاي انساني فراوان در يمن، پاسخ مناسب بدهد. مردم بسياري با کمبودهاي فراوان در زمينه هاي سرپناه اضطراري، امنيت خوراکي، آب و بهداشت، مراقبت هاي پزشکي، تغذيه و پشتيباني هاي اجتماعي و رواني رو به رو هستند. همچنين بازگرداندن کودکان به مدرسه ها و بازسازي زندگي آنها مهم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن