تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821155127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث خانه برای نیازمند در مناطق محروم کازرون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در اردوهای جهادی دانشجویی صورت می گیرد؛ احداث خانه برای نیازمند در مناطق محروم کازرون خبرگزاری پانا: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون از احداث خانه برای نیازمند در نودان توسط دانشجویان جهادگر این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد ساعت 09:18

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، دور دوم اردوهای جهادی دانشجویی در کازرون به همت گروه جهادی شهید دکتر علی اکبر پیرویان برگزار شد.
محمدهادی صحرابان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون در مراسم افتتاحیه این اردو اظهار داشت: دانشجویان جهادگر گروه جهادی شهید دکترعلی اکبر پیرویان در ابتدای اعزام با حضور در گلزار شهدای گمنام کازرون و پس از تجدید بیعت با آرمان های این عزیزان راهی بخش کوهمره نودان شدند تا دور دوم اردوهای جهادی بسیج دانشجویی کازرون در روستاهای چکک و تره دان آغاز شود.
وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی، دانشجویان در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، درمانی وعمرانی به ارائه خدمات به روستاهای هدف می پردازند افزود: در عرصه عمرانی نیز دانشجویان، خانه برای نیازمند در نودان را احداث می کنند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون اضافه کرد: در اردوی جهادی امسال آموزش قرآن، معارف اسلامی و احکام، مشاوره های مذهبی و اجتماعی، نمایش فیلم و مستند، کارگاه های کارآفرینی، اقتصادمقاومتی، جنگ نرم، برنامه شب خاطره باشهدا به همراه دیدار با خانواده معظم شهیدان روستا، مسابقات و جشنواره فرهنگی، اردوی نیم روزه فرهنگی ویژه نوجوانان و جوانان روستا، برنامه های ورزشی، رصد آسمان در شب با تلسکوپ، آموزش مسائل بهداشتی و درمانی ویژه بانوان و کودکان، پالایش سلامت اهالی روستا توسط تیم پزشکی و همچنین معاینه طیور و دام توسط تیم دامپزشکی، مسائل بهداشت و تولید مواد غذایی، آموزش هنرهای تجسمی و مشاغل خانگی، آموزش امداد و نجات، دیوارنویسی و… برگزار شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن