تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820745250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی راه‌کارهای تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق محروم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بررسی راه‌کارهای تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق محروم
کد خبر: ۵۲۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ - 10 August 2015


سخنگوی کمیسیون ویژه تولید ملی و حمایت از اصل 44 قانون اساسی از بررسی موضوع تسهیل در سرمایه‌گذاری دولت در مناطق محروم خبر داد.

اسماعیل جلیلی درگفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با اشاره به دستور کار امروز صبح کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت:درجلسه امروز این کمیسیون رسیدگی به بند (الف) ماده (ف) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 با موضوع تسهیل در سرمایه‌گذاری دولت درمناطق محروم و برای داشتن صنایع پیشرفته با فناوری روز بررسی شد.

نماینده مردم مسجد سلیمان،لالی و هفت گرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل عدم سرمایه‌گذاری مناسب درمناطق کمتر توسعه یافته کشور،افزود:نبود زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های تولیدی دراین مناطق معضلی است که دولت باید نسبت به رفع آن اقدام کند.

وی ادامه داد: برای توسعه مناطق کمتر توسعه یافته باید از وضعیت سازمان‌های توسعه‌ای در مناطقی که تمایل بخش خصوصی برای حضور در آن‌ها کمتر است،استفاده کرد.

سخنگوی کمیسیون ویژه‌حمایت ازتولید‌‌ملی و اجرای اصل 44 قانون اساسی یادآور شد: سازمان‌های توسعه‌ای باید با کمک و تسهیل دولت سرمایه‌گذاری درمناطق محروم تسهیل بخشیده و زیرساخت‌های مورد نیاز را مهیا کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن