تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821288067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اردوی جهادی دانشجویی در مناطق محروم داراب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛ برگزاری اردوی جهادی دانشجویی در مناطق محروم داراب خبرگزاری پانا: اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق محروم داراب به همت بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.
۱۳۹۴ جمعه ۲۳ مرداد ساعت 11:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق محروم داراب جهت خدمترسانی به اهالی این مناطق توسط بسیج دانشجویی داراب برگزار شد.
یاسر برومند، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های داراب در حاشیه این اردو با بیان اینکه شیخ آباد، جمسی، بانوج، آبجهان، قلعه بیابان و شهرک شهدا روستاهای هدف جهت برگزاری اردوی جهادی دانشجویی بودند اظهار داشت: گروه های جهادی دانشجویی معبری از آسمان و منتظران خورشید وابسته به بسیج دانشجویی داراب در مناطق محروم این شهرستان جهت خدمترسانی مستقر شدند و به انجام فعالیت پرداختند.
وی با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویی داراب در قالب های آموزشی، فرهنگی و مذهبی برگزار شد افزود: این اردوها به صورت شبانه روزی و با حضور دانشجویان بسیجی برگزار شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های داراب با اشاره به برگزاری جلسات حلقه صالحین و قرآن در مناطق محروم داراب اضافه کرد: دانشجویان اعزامی به روستاهای داراب در زمینه های بهداشت خانواده، مباحث مربوط به خانواده و روابط اجتماعی نیز فعالیت کردند.
برومند با بیان اینکه در در روستاهای هدف در خصوص مسائل اخلاقی و تربیتی نیز کلاس های متعددی برگزار کردیم ادامه داد: دانشجویان بسیجی در این روستاها مراسم های مذهبی برگزار و از خانواده معظم شهدا نیز بازدید کردند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های داراب از برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در منطقه مروارید خبر داد و تصریح کرد: این اردو در قالب فعالیت های عمرانی و فرهنگی در نیمه نخست شهریور برگزار می شود.
برومند بیان کرد: از نظر عمرانی، مدارس هدف منطقه مرواردی شناسایی شده و آماده محرومیت زدایی هستیم.
وی با بیان اینکه اردوهای جهادی توسط بسیجیان با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم کشور و در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به محرومان برگزار می شودگفت: تاكنون این گروه ها منشاء خیرو برکات بسیاری در روستاهای مناطق محروم شده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن