تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811732382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو و میدانی در انتظار 2 مدال


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دو و میدانی در انتظار 2 مدال
رؤیای مدال‌آوری دو‌و‌میدانی در مسابقات جهانی تبدیل به واقعیت می‌شود؟ مهم‌ترین موضوعی که دغدغه مسئولان فدراسیون بوده و هست. هر چند ما تا به‌حال فقط یک بار آن هم در سیزدهمین دوره مسابقات جهانی يعني رقابت‌‌هاي ۲۰۱۱دایگوي کره جنوبی با مدال برنز احسان حدادی در جمع مدال‌آوران قرار گرفتیم اما به نظر می رسد امسال تیم‌ملی کشورمان عزم خود را جزم کرده تا در مسابقات جهانی پکن جبران مافات کرده و علاوه بر مدال‌آوری سه سهميه باقیمانده المپیک ریو را هم کسب کند.
نویسنده : وحيد صابري 
رؤیای مدال‌آوری دو‌و‌میدانی در مسابقات جهانی تبدیل به واقعیت می‌شود؟ مهم‌ترین موضوعی که دغدغه مسئولان فدراسیون بوده و هست. هر چند ما تا به‌حال فقط یک بار آن هم در سیزدهمین دوره مسابقات جهانی يعني رقابت‌‌هاي  ۲۰۱۱دایگوي کره جنوبی با مدال برنز احسان حدادی در جمع مدال‌آوران قرار گرفتیم اما به نظر می رسد امسال تیم‌ملی کشورمان عزم خود را جزم کرده تا در مسابقات جهانی پکن جبران مافات کرده و علاوه بر مدال‌آوری سه سهميه باقیمانده المپیک ریو را هم کسب کند.
ملی‌پوشان در حالی دیروز برای رقابت‌های جهانی تهران را به مقصد پکن ترک کردند که ایران در پانزدهمین دوره از رقابت‌های جهانی برای نخستین بار با شش ملی‌پوش حاضر مي‌شود. این در حالی است که از این تعداد سه ملی‌پوش تا به‌حال توانسته‌اند جواز حضور در المپیک ریو را کسب کنند و حالا در اندیشه فتح قله‌های جهانی هستند.
اگر دونده‌های ایران بتوانند در این مسابقات بیش از یک مدال کسب کنند قطعاً تاریخی‌ترین نتیجه دو‌و‌میدانی در تاریخ این رشته رقم خواهد خورد ضمن اینکه سه بلیت دیگر المپیک ریو هم رزرو می‌شود. آنچه مشخص است اینکه مسئولان فدراسیون با توجه به تجربه احسان حدادی حساب ویژه‌ای روی مدال او باز کرده‌اند. حال اگر بتوانیم این شانس را با نفرات بیشتر افزایش دهیم، قطعاً نگاه مسئولان ورزش به این رشته پرطرفدار تغییر خواهد کرد. تا پیش از این ما در این مسابقات فقط جواز حضور دو نفر را به‌دست آورده بودیم اما حالا که شش نماینده ما توانسته‌اند رکورد ورودی این مسابقات را به‌دست آورند مسئولان امید زیادی دارند تا مدال‌های رنگارنگی در مسابقات جهانی پکن کسب کنیم.
امسال فارغ از اینکه توانستیم با شش نفر در این مسابقات حاضر شويم فدراسیون دو‌و‌میدانی ،یک کار خوب دیگر هم انجام داده و آن اعزام مربیان هر ورزشکار به این مسابقات است. قرار است برای اولین بار تمام مربیان ورزشکاران نیز در سفر به پکن همراه تیم ملی باشند تا از نزدیک مسابقات را مورد بررسی قرار دهند و احیاناً در صورت نیاز تعاملات لازم صورت گیرد. واقعیت این است که ما خیلی زودتر از اینها ‌بايد با نفرات بیشتر در مسابقات جهانی حضور پيدا مي‌كرديم. اینکه ما با یک برنز در حال حاضر در رده ۸۳ دنیا قرار داریم جای تأسف است چرا باید ایران که در رشته دو‌و‌میدانی این همه پتانسیل دارد بعد از کشورهایی چون تاهیتی ، سوریه ، هند و تاجیکستان قرار بگیرد؟ اين سؤال تلخي است كه پاسخ آن فقط ضعف برنامه‌ريزي است.
چهار سال از برنز احسان حدادی می‌گذرد و دو‌و‌میدانی ایران با خاطره آن دلخوش است.در حالی که اگر برنامه‌ریزی وجود داشت باید طی این سال‌ها آن برنز تبديل به طلا و تک مدال به دو یا سه مدال افزایش پیدا می‌کرد. این ناشی از عدم‌برنامه‌ریزی است آن هم زمانی که دو‌و‌میدانی رئیس فدارسیون داشت شما تصور کنید امروز این فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود، قطعاً خیلی از دلسوزی‌ها وجود ندارد. امیدواریم حالا که ملی‌پوشان ما با غیرت و ممارست خود توانسته‌اند به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسابقات این رشته راه یابند و جبران تمام این سال‌ها را بکنند، مسئولان هم با حمایت بیشتر و تدبیر و مدیریت درست‌تر زمینه‌های رشد و ارتقاي دو‌و‌میدانی را فراهم کنند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن