تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821145133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام تبريک مدير عامل بانک رفاه به مناسبت پنجاه و پنجمين سالروز تاسيس بانک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۳ب.ظ)
پيام تبريک مدير عامل بانک رفاه به مناسبت پنجاه و پنجمين سالروز تاسيس بانک موج - مدير عامل بانک رفاه پنجاه و پنجمين سالروز تاسيس بانک رفاه را تبريک گفت.
به گزارش خبرگزاري موج، پنجاه و پنجمين سالروز تاسيس بانک رفاه کارگران را خدمت همه مشتريان، سهامداران، کارکنان و در مجموع همه ذي نفعان بانک تبريک عرض مي کنيم. موجب افتخار است در بانک رفاه که مزين و مفتخر به نام شريف ترين اقشار جامعه يعني کارگران است، خدمت مي کنيم و ايمان داريم به برکت دعاي خير اين عزيزان خواهيم توانست بيش از گذشته منشأ اثر بوده و ان شاء الله خدمات متنوع تري ارائه دهيم.
بانک رفاه کارگران در سال هاي اخير با برنامه هايي که تدوين کرده است، به عنوان يکي از معدود سازمان هاي استراتژي محور، حرکت در مسير رشد و توسعه را آغاز کرده و تداوم شايسته اين مسير، مستلزم استمرار و اهتمام مديريت و کارکنان و همدلي آنان در اجراي درست نقشه راه تعالي بانک است.
خوب که به گذشته درخشان بانک و به تاريخ پر فراز و نشيبش مي نگريم، به کارکنان دلسوزي برمي خوريم که اين بانک را با همه تنگناها و در گذر از حوادثي مهم با تکيه بر عرق ملي و حميت سازماني، به سلامت عبور دادند.
در شرايط بازار رقابتي امروز و در فضاي اقتصادي حال حاضر کشور که بحمدالله از دالان تحريم ها به سلامت عبور کرد هم لازم است همچون گذشتگان بانک که با کمترين امکانات، دستاوردهاي بسيار قابل اعتنايي کسب کردند، با بهره مندي از همه ظرفيت هايمان، عزم خود را جزم کنيم و پر قدرت و هدفمند گام برداريم و باور داشته باشيم اعتلاي بانک، به اعتلاي کشور هم مي انجامد و سربلندي اقتصادي کشور يعني توسعه بيشتر، بهره وري بالاتر و رفاه و آسايش افزون تر براي مردم.
بر اين باوريم امروز بايد محکم تر از گذشته گام برداشته و فرهنگ سازماني خود را ارتقا بخشيم؛ بايد فرايندهايمان را اصلاح کنيم؛ برنامه هايمان را روزآمد؛ ساختارهايمان را منطبق با خواست و نيازمشتريانمان بازتعريف کنيم و چابک شويم؛ در منابع و مصارف خود تعادل ايجاد کنيم؛ رخوت، سستي و کاهلي در کار و در انديشه را از خود زدوده و به مسايل بانک خود و پيرامونمان، کلان بنگريم؛ بايد در سال هاي آتي و حداقل در 5 سال آينده، در رشد شاخص هاي عملکردي توفيق لازم را کسب کنيم؛ همه و همه يعني ملي بينديشيم و سازماني رفتار کنيم. رمز بقا در شرايط سخت امروز «بهره وري» و «رفتن به استقبال تغييرات» است. بهره وري با چابک سازي و ايجاد تغيير، با پرورش ايده هاي خلاقانه و تزريق نيروهاي خلاق امکان پذير است.
در ادامه مسير دشوار خدمت رساني به حمايت، مساعدت و همراهي همه ذي نفعان بانک و مردم خوب و شريف ميهن عزيزمان احتياج داريم و دست همه را به گرمي مي فشاريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن