تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817263126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاقبت دوستي ‌ وايبري به آدم‌ربايي ختم شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عاقبت دوستي ‌ وايبري به آدم‌ربايي ختم شد
کد خبر: ۵۲۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ - 18 August 2015


پسري كه بعد از آشنايي وايبري با يك دختر به او پيشنهاد ازدواج داده بود، وقتي با پاسخ منفي مواجه شد، نقشه ربودنش را طراحي و اجرا كرد.

به گزارش جوان، چندي قبل دختري 26 ساله به اداره پليس رفت و از پسر جواني به اتهام آدم‌ربايي شكايت كرد. او در شرح ماجرا گفت: من كارمند يك شركت خصوصي در شرق تهران هستم. ديروز عصر پس از پايان كارم در حال عبور از خيابان بودم كه مردي چاقويي به پهلويم گذاشت و با تهديد خواست سوار خودروي پرايدي شوم. همان لحظه متوجه شدم كه او خواستگار قديمي‌ام است. من هم از ترس سوار شدم. او هم خودش را به پشت فرمان رساند و خودرو حركت كرد. از كار او شوكه شده بودم و خواستم مرا پياده كند اما تهديد كرد اگر در خودرو را باز كنم مرا با چاقو مي‌زند. از آنجا كه مي‌دانستم پسري عصبي است ترسيدم. او بعد از دور زدن در چند خيابان وارد يك پاركينگ خانگي در حوالي ميدان سوم تهرانپارس شد. با التماس خواستم مرا رها كند و گفتم كه با يكي از بستگانم نامزد كرده‌ام و قرار است ازدواج كنيم. او اصرار داشت من بايد با او ازدواج كنم و نامزدي‌ام را با آن پسر به هم بزنم. بعد هم تهديد كرد اگر درخواستش را قبول نكنم، نامزدم را به قتل مي‌رساند.

 او سه ساعت مرا در پاركينگ حبس كرد و خواست از طريق وايبر به نامزدم پيامك بدهم و بگويم كه او را دوست ندارم كه از ترس قبول كردم. وقتي من را رها كرد، راهي اداره پليس شدم.
 پس از طرح شكايت پرونده به دستور قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل پايتخت براي بررسي بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

نخستين تحقيقات نشان داد پاركينگ مورد نظر خانه پدري پسر آدم‌ربا است كه روز حادثه پدر و مادرش در خانه نبودند. همچنين مشخص شد پسر جوان از يك سال قبل با شاكي ارتباط دوستانه داشته و از روز بعد از حادثه به مكان نامعلومي گريخته است. كارآگاهان سرانجام او را بازداشت كردند.

متهم در بازجويي‌هاي اوليه ادعاي آدم‌ربايي را انكار كرد و مدعي شد: يك سال قبل از طريق شبكه مجازي وايبر با دختر جوان آشنا شدم و گاهي همديگر را در پارك ملاقات مي‌كرديم. من خيلي به او علاقه پيدا كردم و پيشنهاد ازدواج دادم. دختر جوان هم قبول كرد و قرار شد مدتي بعد خانواده‌ام از او خواستگاري كنند تا اينكه متوجه شدم پسر جواني به خواستگاري‌اش رفته و قرار ازدواج گذاشته‌اند. وقتي اين موضوع را فهميدم ناراحت شدم و نقشه ربودن او را اجرا كردم.

دختر جوان هم در بازجويي‌ها گفت: مدتي از آشنايي ما گذشته بود كه فهميدم او پسري عصبي است. از همه مهمتر متوجه شدم او كار مناسبي ندارد به همين خاطر وقتي خواستگار مناسبي برايم آمد، به او جواب دادم و قرار بود به زودي ازدواج كنيم كه اين اتفاق افتاد. متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي مدير روستا در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن