تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست خبری مجیدی درباره فیلم محمد رسول الله(ص)


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نشست خبری مجیدی درباره فیلم محمد رسول الله(ص)


مجید مجیدی: فیلم محمد رسول الله (ص) که بزرگ ترین پروژه سینمائی کشور است می کوشد بین شیعه و سنی وحدت و همدلی ایجاد کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نشست خبری پیش از اکران عظیم ترین پروژه تاریخ سینما به کارگردانی مجید مجیدی در شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص) یعنی لوکیشن اصلی فیلم برگزار شد.  


  مجید مجیدی درباره علت ساخت فیلم محمدرسول الله(ص) گفت: این فیلم که نسخه اصلی آن دو ساعت و 58 دقیقه است می کوشد با نمایش بخشی از دوران کودکی پیامبر اعظم (ص) چهره رحمانی شخص رسول الله(ص) را معرفی کند زیرا در جهان اسلام تنها دو فیلم با موضوع پیام اعظم(ص) ساخته شده است که نخستین تولید سینمایی به 45 سال پیش برمی گردد که مصطفی عقاد فیلم معروم الرساله را ساخت و دومین اثر همین پروژه اخیر است.

کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص) درباره تاریخ دقیق اکران این فیلم گفت: قرار است در تاریخ چهارم شهریور، مصادف با میلاد پر برکت امام رضا(ع) در 45 سینما در سراسر کشوراکران عمومی داشته باشد و هم زمان در جشنواره مونترال نیز به اکران جهانی درخواهد آمد.    



وی با اشاره به فضاسازی رسانه های عربی بر علیه این فیلم گفت: تلاش کرده ایم با تولید این فیلم بین شیعه و سنی وفاق بیشتری ایجاد کنیم برای همین بر خلاف ادعای بعضی از رسانه های عربی که گفته اند ما در این فیلم چهره پیامبر اعظم(ص) را به تصویر کشیده ایم، چهره آخرین فرستاده خدا را در هیچ مرحله ای به تصویر نکشیده ایم تا هم حرمت ها حفظ شود و هم با نمایش بین المللی این اثر فاخر اختلافی در بین برادران شیعه و سنی ایجاد نشود.

این کارگردان سینما با اشاره به محل لوکیشن این فیلم گفت: شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص) به گونه ای ساخته و تجهیز شده است که تا 30 سال آینده قابل بهره برداری باشد و ما تلاش می کنیم تا پس از اکران این فیلم موقعیتی ایجاد شود تا عامه مردم بتوانند از محل تصویربرداری این پروژه عظیم دیدن کنند . در حقیقت این شهرک ظرفیت های سینمایی ایران در حوزه فنی، نور و اکساسوار را افزایش داده است.  


  مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره بازگشت سرمایه تولید این فیلم گفت: بازگشت سرمایه در این فیلم برای ما مهم نیست زیرا این اثر، یک فیلم ارزشی است که تلاش دارد تا چهره رحمانی شخص پیامبر اعظم(ص) و اسلام ناب محمدی (ص) را به تصویر بکشد ولی مطمئن هستیم که در عرصه گیشه می توانند سودآور باشد و هزینه ها را به طور کامل جبران کند.

کارگردان فیلم محمد رسول الله (ٌص) در ادامه گفت: در این فیلم از چهره های شاخص و فاخر ایرانی و خارجی استفاده کرده ایم و در حوزه های فنی، تصویربرداری، موسیقی و جلوه های ویژه از بهترین های این عرصه در سطح بین المللی استفاده کردیم تا حق مطلب را به جا آورده باشیم، پس طبیعی است که با این دیدگاه فاخر بینندگان بیشتری این فیلم را می بینند و هرچه تماشاچی بیشتر باشد فروش فیلم هم بیشتر خواهد بود.  

  مجید مجیدی با اشاره به نوع تبلیغات این فیلم در سطح شهر گفت: عکسهایی که از این فیلم گرفته شده است هرکدام در حد یک تابلوی فاخر نقاشی بوده و نمی خواستیم  با درج نوشته بر روی این عکس ها زیبایی این تابلوهای شهری را از بین ببریم و از طرف دیگر این کار در نوع خود یک کار جدید برای تبلیغ فیلم به حساب می آید زیرا قبل از این اثر هیچ فیلم دیگری به این صورت تبلیغ نشده است.  
دانلود
 

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن