تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814748373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت وزارت علوم از ايده هاي نو و کاربردي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۳۴ق.ظ)
حمايت وزارت علوم از ايده هاي نو و کاربردي موج-معاون پژوهش و فناوري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از آمادگي اين وزارتخانه در حمايت از برگزاري استارتاپ ويکندهاي کاربردي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، وحيد احمدي در مراسم افتتاحيه اولين جشنواره اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمي کاربردي اظهار داشت: وزارت علوم از برگزاري جشنواره ملي مهارتي کارآفريني، همچنين استارتاپ ويکندهاي کاربردي با محوريت دانشگاه جامع علمي کاربردي حمايت و پشتيباني مي‌کند.
معاون پژوهش و فناوري وزير علوم درباره رسالت‌ها و وظايف دانشگاه جامع علمي کاربردي نيز گفت: به صورت سنتي از دانشگاه علمي کاربردي انتظار مي‌رود که ضمن افزايش مهارت دانشجويان، ارتباط منطقي ميان نظام عرضه و تقاضا ايجاد کند.
احمدي با يادآوري اين که در کشور دو نظام آموزش عالي تقاضامحور و عرضه محور وجود دارد، افزود: دانشگاه‌هاي متعارف ما نمادي از دانشگاه‌هاي عرضه محور هستند که بدون توجه به نياز جامعه و صنعت، با هدف توسعه دانش و تربيت نيروي انساني و افزايش سطح علم و آگاهي مردم فعاليت مي‌کنند و برخي ديگر از دانشگاه‌ها از جمله علمي کاربردي، مبتني بر تقاضامحوري بنا شده و نظام آموزشي خود را برپايه نيازها و تقاضاهاي موجود تعريف و اجرا مي‌کنند.
وي در عين حال از مسوولان دانشگاه جامع علمي کاربردي خواست وظيفه مهارت افزايي را با نوآوري، خلاقيت و ابتکار ترکيب کنند.
دبير شوراي عالي عتف تاکيد کرد: همراهي خلاقيت، نوآوري و ابتکار با مهارت، زمينه‌هاي تحقق اقتصاد دانش بنيان را فراهم مي‌کند و اين نوع اقتصاد است که مبناي حرکت کشور ما به سمت جلو خواهد بود.
وي ارزش و اعتبار هر دانشگاه را به دانشجويان و دانش آموختگان آن دانست و گفت: دانشگاه‌هاي برتر دنيا، اعتبار و شهرت خود را از دانش آموختگان خود کسب کرده‌اند و آن‌ها هستند که به دانشگاه بزرگي مي‌بخشند.
گفتني است؛ نخستين جشنواره ملي اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمي کاربردي از امروز يکشنبه 25 مرداد با حضور وزيرعلوم، تحقيقات و فناوري، روسا و دانشجويان مراکز علمي کاربردي از سراسر کشور در برج ميلاد آغاز به کار کرد و تا 27 مرداد ادامه خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن