تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815670101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرعت در کار هاي فرهنگي بايد افزايش يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۲۸ق.ظ)
سرعت در کار هاي فرهنگي بايد افزايش يابد موج-مديرکل فرهنگي، هنري، اردوها و فضاهاي پرورشي وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اين که سرعت کارهاي فرهنگي در جهان افزايش يافته، بايد در اين مسير و به روز رساني برنامه‌ها بيشتر تلاش شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي علي اکبرزاده اظهار داشت: ديدار همکاران استاني و برخي صحبت‌هاي رو در رو با معاونين پرورشي استان‌هاي مختلف فرصت خوبي است. در اين گفت و گوها برخي ابهامات مشترک استان‌ها بحث مي‌شود و بعضي از نکات خاص و منحصربه فرد نيز در بحث‌هاي خصوصي مطرح مي‌شود.
مديرکل فرهنگي و هنري اردوها و فضاهاي پرورشي ادامه داد: پس از بازخوردهايي که از استان‌ها گرفته مي‌شود با تبادل نظر برخي اصلاحات در برنامه‌ها ايجاد مي‌شود و در شرايط حاضر مرور برنامه‌ها توسط مسوولان استان‌ها به خصوص معاونين پرورشي در کنار هم و با حضور مسوولان ستاد بهترين اتفاق مي‌تواند باشد زيرا تغييرات زمان و برنامه‌هاي پرورشي لازم است که به سرعت مورد تبادل نظر قرار گيرد و کوچک‌ترين غفلت تا زماني انبوه فعاليت‌هاي فرهنگي را در دنيا داريم اين الزام را براي ما به وجود آورده که به سرعت با هم صحبت و برنامه‌ها را مرور کنيم.
وي تصريح کرد: استان‌هاي ما از لحاظ جغرافيايي و فرهنگي با هم تفاوت‌هاي چشم گيري دارند و لازم است که رصد فرهنگي به سرعت در کشور صورت گيرد و با اتفاق نظر برنامه‌هاي فرهنگي را پي گيري کنيم.
علي اکبرزاده گفت: برخي از برنامه‌هاي ما نياز به اعتبارات خيلي خاص دارد که بايد تأمين شود. متاسفانه اکنون در شرايطي هستيم که از جهت اعتباري وزارت آموزش و پرورش بايد با حساسيت برنامه ريزي و برنامه‌هاي خود را به ترتيب اولويت اجرا کند.
وي خاطرنشان کرد: اما برخي از برنامه‌ها نياز به اعتبار خاصي ندارد و جز برنامه‌هاي عادي است و مي‌توان با برنامه ريزي درست فعاليت‌ها را پيگيري کرد و بسياري از فعاليت‌ها را مي‌توان با درآمدزايي اعتبارش را تأمين کرد بنابراين برخي از برنامه‌ها را بايد با اعتبارات آموزش و پرورش و برخي از برنامه‌ها نياز به اعتبار ندارد و برخي هم نيازمند درآمدزايي است که بتوانيم آن‌ها را اجرا کنيم.
مديرکل فرهنگي و هنري اردوها و فضاهاي پرورشي افزود: نيروي انساني ما نسبت به سال‌هاي گذشته کاهش زيادي داشته و اين مشکلاتي را براي حوزه‌هاي معاونت پرورشي ايجاد کرده است و علت آن اين است که فعاليت‌هاي فرهنگي توسعه پيدا کرده است و از طرفي هم نيروي انساني کاهش پيداکرده و مشکلي را در هدايت و برنامه ريزي اجرايي براي حوزه‌هاي ستادي ايجاد کرده است.
وي ادامه داد: اما به نظر مي‌رسد در اين شرايط بهترين گزينه براي اين که نيروهاي موجود کارايي لازم را داشته باشند آموزش و به روز رساني است. بايد اولويت خود را به آموزش نيروهاي انساني موجود بدهيم؛ زيرا نيروهاي ما توانمند هستند اما نيازمنديم روز به روز آموزش‌هاي جديد چه به صورت خودجوش و چه بصورت آموزش‌هاي ضمن خدمت رسمي و غيررسمي اتفاق بيفتد. به طور قطع اگر اين آموزش‌ها به روز شود و دوستان و همکاران و نيروهاي موجود اين انگيزه را براي اين نوع آموزش‌ها داشته باشند به طور از پس مشکلات برخواهيم آمد.
علي اکبرزاده تصريح کرد: بهترين برنامه ما در سال 94 اين است که در برنامه‌هاي خود بازنگري کنيم و بازنگري در فعاليت‌هاي فرهنگي هنري داشته باشيم و همچنين اردوگاه‌ها و فعاليت‌هاي اردويي را بايد مورد بازبيني قرار دهيم.
وي ادامه داد: براي توسعه و به روز رساني خود اردوگاه‌ها نيز بايد تلاش ويژه اي کنيم. به اعتقاد ما فضاهاي پرورشي و اردوگاه‌ها بهترين مکان براي ايجاد زمينه در جهت ارتقاي مهارت‌هاي اجتماعي دانش آموزان مي‌تواند باشد و اگر اين بازنگري صورت گيرد و در کنار آن آموزش‌ها انجام گيرد کارايي بسيار مهمي در برنامه‌ها خواهيم داشت.
مديرکل فرهنگي و هنري وزارت آموزش و پرورش گفت: به نظر مي‌رسد در اين بازنگري لازم است برخي از برنامه‌ها را از حجمشان بکاهيم و برخي از برنامه‌ها را که ضرورت اجرا در حال حاضر دارند توجه بيشتري داشته باشيم الان در شرايطي قرار داريم که بايد روز به روز در برنامه‌ها بازنگري داشته باشيم و برنامه‌ها اينقدر منعطف باشد که قابليت اجرا در آن‌ها وجود داشته باشد. برنامه‌هاي منعطف براي امروز ما کاملاً ضروري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن