تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804914637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سال جاری 60 درصد بودجه دانشگاه فرهنگیان افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مهرمحمدی: در سال جاری 60 درصد بودجه دانشگاه فرهنگیان افزایش می یابد خبرگزاری پانا: سرپرست دانشگاه فرهنگیان از افزایش 60 درصدی بودجه دانشگاه فرهنگیان خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ مرداد ساعت 14:50

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمود مهرمحمدی امروز 19 مردادماه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از افزایش بودجه دانشگاه فرهنگیان در سال جاری خبر داد و در سال تحصیلی آینده که 15 رشته جدید کارشناسی ارشد افزوده می شود را تشریح کرد. وی در ادامه افزود: نخستین نشست سراسری مدرسان و اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با حضور 600 شرکت کننده در 14و 15و 16 شهریور در مشهد مقدس با محورهای زیر برگزار می شود .
مهرمحمدی بیان کرد: تبیین و تشریح الزامات اجرایی پیگیری منویات مقام معظم رهبری در دیدار اصحاب آموزش و پرورش در 16 اردیبهشت 94 در سه محور خلاقیت های مدرسین و اعضای هیات علمی ، صلاحیت های پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان ، عنوان دانشجو معلم، کتب درسی در دانشگاه فرهنگیان برای تدریس انجام می شود.
وی عنوان کرد: تکریم اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان و تقویت حس انسجام و تعلق سازمانی برای دستیابی و اثربخشی بیشتر استادان دانشگاه در عرصه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی صورت خواهد گرفت همچنین تبیین سیاست ها و برنامه های آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی ، دانشجویی، اداری، پرسنلی، مالی، مدیریتی و رسانه ای برای سال تحصیلی آینده خواهد بود.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: تربیت دانشجو معلمان در دوره های کارشناسی پیوسته و نیز توسعه تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد در 15 کد رشته محل در سال تحصیلی آینده خواهد بود همچنین اهتمام ویژه نسبت به اجرای منشور حقوق و تکالیف دانشجویان بویژه در زمینه تاسیس تشکل های اسلامی دانشجویی را در دانشگاه داریم.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان در سومین سال فعالیت خود در دولت تدبیرو امید با پذیرش 5000 دانشجو از طریق آزمون استخدامی از میان دانش آموختگان سایر دانشگاه ها رویکردی تنوع گرا در تربیت معلم را به مورد اجرا خواهد گذاشت.
مهرمحمدی با اشاره به افزایش بیش از 60 درصدی بودجه دانشگاه در سال 1394 با حمایت مجلس شورای اسلامی گفت: گرچه دانشگاه برای اجرای برنامه های توسعه ای در حوزه های مختلف کماکان با کسری قابل توجه مواجه است و لازم شده است به درآمدهای اختصاصی روی بیاورد اما این افزایش امکان پذیر است.
وی اجرای سیستم بودجه ریزی بر مبنای تفاهم نامه که با مدیریت های استانی به امضا رسیده است را نیز در این نشست خبری عنوان کرد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: اتمام فرایند بازنگری در برنامه های درسی 16 گانه دانشگاه بر مبنای طرح کلان برنامه که امید است از سال آینده تحصیلی به مورد اجرا گذشته شود.
مهرمحمدی اشاره کرد: اجرای برنامه ابتکاری سال تحصیلی پیوسته برای غنی سازی اوقات فراغت دانشجو معلمان باتوجه به طیف علایق و گرایش های آنان در چارچوب شایستگی های معلمی صورت می گیرد.
وی در پایان افزود: اجرای ترم تابستانه تحصیلی برای قریب 14 هزار نفر از دانشجو معلمان در سراسر کشور انجام می شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن