تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813329553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کد پستی تمام اماکن شهری کشور بهنگام سازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کد پستی تمام اماکن شهری کشور بهنگام سازی می شود خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به سرعت گرفتن طرح بهنگام سازی چارچوب کارگاهی در بانک اطلاعات کد پستی در کشور اشاره کرد و گفت: تا پایان سال جاری تمام اماکن شهری بهنگام سازی می شوند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد ساعت 07:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین مهری روز شنبه در جمع مدیران اجرایی خراسان جنوبی اظهار کرد: خدمات شرکت پست تنها مختص امور فیزیکی نیست بلکه در حوزه امور مالی و الکترونیکی هم خدمات ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه شرکت پست در دولت یازدهم تحولات خوبی را تجربه کرد، افزود: با توجه به نیازهای و خواسته های مردم و شهروندان ماموریت های پست نیز متفاوت بوده است.
مدیر عامل شرکت پست ایران با اشاره به اینکه وزیر ارتباطات ناجی بخش ارتباطات کشور است، گفت: در دولت یازدهم در بخش های مختلف حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سه تا چهار برابر افزایش کار داشته ایم.
مهری از ساماندهی اماکن، نقشه ها و آدرس های کشور خبر داد و افزود: این طرح با تایید رییس جمهوری و ابلاغ از سوی وزارتخانه در سطح کشور آغاز شده است.
وی در ارتباط با پست خراسان جنوبی عنوان کرد: سرویس های جدیدی از جمله سرویس ایجاد باجه های پست مالی برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر در سه شهر بیرجند، قاین و فردوس راه اندازی شده است.
وی یادآور شد: در حال حاضر 515 هزار و 180 مکان شهری و روستایی در خراسان جنوبی شناسایی شده و کد پستی به آن اختصاص داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: چهار ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند ملی در شهرستان های بیرجند، قاین، فردوس و طبس ایجاد شده و به زودی در سایر شهرستان های این استان نیز راه اندازی خواهد شد.
مهری راه اندازی سیستم یکپارچه مبادله پستی در خراسان جنوبی را یکی دیگر از برنامه های این شرکت در سال جاری برشمرد و گفت: ایجاد سامانه دریافت الکترونیکی قبوض، توسعه خرید و فروش اینترنتی و تقویت دفاتر ICT روستایی، راه اندازی سامانه خدمات ویژه شهروندی و سامانه مدیریت یکپارچه املاک از دیگر برنامه های شرکت پست در این استان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن