تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داودي:دولت نهم بزرگترين حامي و پشتيبان خانواده شهدا و ايثارگران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: داودي:دولت نهم بزرگترين حامي و پشتيبان خانواده شهدا و ايثارگران است
اردبيل - خبرگزاري مهر: معاون اول رئيس جمهور گفت: دولت نهم بزرگترين حامي و پشتيبان خانواده شهدا و ايثارگران بوده و سياستهاي اجرايي گسترده اي را در اين خصوص انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر در اردبيل، داودي معاون اول رئيس جمهور ظهر امروز در اولين كنگره بازكاوي و بازشناسي سردار سرلشكر شهيد داور يسري در تالار ولايت با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين سياستهاي حمايتي در راستاي ارزش نهادن به شهدا و گسترش فرهنگ شهادت در جامعه و احترام و تجهيز خانواده شهدا صورت مي گيرد.

وي با اشاره به حمايتهاي صورت گرفته در دولت نهم از خانواده شهدا عنوان كرد: از سال 84 و از زمان روي كارآمدن دولت نهم، بيمه خانواده شهدا 30 درصد افزايش يافته و در سال جاري نيز يك ميليون و 200 هزار نفر تحت پوشش بيمه قرار خواهند گرفت.

داودي افزود: افزايش هفت درصدي بيمه جانبازان و تحت پوشش قرار دادن 450 هزار نفر از خانواده آنها در سال جاري، افزايش 70 درصدي تامين مسكن ايثارگران و افزايش 26 درصدي تعداد ايثارگران تحت پوشش خدمات فرهنگي كه در سال 87 به 458 هزار نفر خواهد رسيد از جمله سياست هاي حمايتي دولت نهم مي باشد.

وي با اشاره به افزايش اعطاي تسهيلات ارزان قيمت براي خانواده شهدا و ايثارگران تصريح كرد: در دولت نهم تمام مصوبات و قوانيني كه در جهت حمايت از خانواده شهدا، جانبازان، ايثارگران و آزادگان بوده در اولويت قرار گرفته است.

معاون اول رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به روز سوم خرداد روز مقاومت و ايثار اضافه كرد: خرمشهر را كساني آزاد كردند كه حريم مرزهاي اعتقادي و سياسي نظام جمهور اسلامي را با اهداي خون خود نگه داشته و حريم هويت انقلاب را مرزباني كردند.

وي با تاكيد به اينكه« خرمشهر را خدا آزاد كرد» ابراز داشت: اين حماسه سازان با مرزباني از ارزش هاي الهي، خدا را ياري كردند و خداوند نيز در فتح خرمشهر آنها را ياري كرد.

وي خاطر نشان كرد: حضور در اين كنگره را براي خود و براي همه فرصت مغتنمي مي دانم تا از نزديك با سيره شهدا و فرهنگ ايثار و فداكاري اسلامي آشنا شويم و اين خود افتخار بزرگي است.

داودي افزود: تجليل عاشقانه از شهدا اگر با معرفت و آگاهي همراه گردد بزرگترين شكوفايي و عظمت را به انقلاب و نظام خواهد بخشيد زيرا شهدا مظهر آزادي ملت ما هستند.

وي در ادامه و با اشاره به تاريخ و فرهنگ 2300 ساله استان اردبيل، ياد آور شد: استان اردبيل در طول هشت سال دفاع مقدس سه هزار و 332 شهيد، سه هزار و 145 جانباز و 850 آزاده را به انقلاب و نظام هديه كرده كه كمتر از اين هم انتظار نمي رفت.

معاون اول رئيس جمهورتاكيد كرد: در دوران انقلاب نيز اين استان شهداي گرانقدري را به انقلاب هديه كرد و در پيروزي انقلاب نقش اساسي ايفا كرد.

وي با اشاره به شخصيتها و مفاخر استان از جمله آيت الله مروج و مشگيني بيان داشت: سوابق علمي و حوزوي در اين استان بي نظير و انكار ناپذير بوده و در طول تاريخ اين استان پشتوانه و حامي انقلاب و ولايت فقيه بوده است.

داودي با اشاره به سيره و تفكرات شهيد داور يسري اضافه كرد: يسري براي جامعه الگو و اسوه بوده و لازم است در راستاي توسعه بيشتر فرهنگ شهادت در جامعه تلاش نماييم.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن