تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820364092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه بروجرد: سوم خرداد، نقطه عطفي در تاريخ معاصر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه بروجرد: سوم خرداد، نقطه عطفي در تاريخ معاصر است
داخلي. سياسي. عبادي. نمازجمعه.

امام جمعه بروجرد گفت: سوم خرداد ماه مصادف با فتح خرمشهر نقطه عطفي در تاريخ معاصر است.

حجت‌الاسلام حسن ترابي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه بروجرد افزود: سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر گوياي ايثار جوانمرداني است كه امروز آينه دفاع مقدس هستند.

وي اظهار داشت: حماسه غرورآفرين آزادي خرمشهر،نهايت ايثارو اوج فداكاري و جانبازي و توكل بود و بر همين اساس آن را نماد نصرت الهي لقب دادند.

خطيب جمعه بروجرد گفت: حماسه سازان دفاع مقدس و پيروزي آفرينان عمليات بيت‌المقدس داراي چهره‌هايي نوراني و اراده‌هايي محكم و پولادين و با صلابت مثال زدني بودند.

حجت‌الاسلام ترابي اضافه كرد: آزادكنندگان خرمشهر همان رزمندگان دلير و شجاعي كه امروز در لابه لاي زندگي روزمره به فراموشي سپرده شده‌اند، مردان مرد دوران خون و شرف و شير مردان و زناني هستند كه مرگ را در آن دوران ترساندند.

وي اظهارداشت:شهيدان والامقام،آزادگان سرافراز،جانبازان عزيز و رزمندگان به عنوان همسنگران شهيدان بر ما حق حيات دارندواگراينان و ايثارو فداكاري آنها نبود امروز ما نبوديم.

حجت‌الاسلام ترابي افزود: دلاوران و مرداني خدايي كه با نصرت دين خدا، فتح و پيروزي را براي ما به ارمغان آوردند.

خطيب جمعه بروجرد گفت: آزادي خرمشهر روز ملي مقاومت و پيروزي در تاريخ دفاع مقدس جلوه خاصي دارد و امروز سوم خرداد يادآور نقش آفريني رزمندگان سلحشوري است كه ‪ ۲۶‬سال قبل شهر خون و قيام، خرمشهر را با ايثار و مقاومت و صلابت مثال زدني آزاد كردند و نقشه شوم استكبار براي جدايي بخشهاي آب و خاك و ميهن ايران را نقس برآب كردند.

وي افزود: درسي كه از سوم خرداد نسل امروز و آينده بايد بگيرند آن است كه،اي نسل امروز جنگ نديده؟ بدانيد فتح و پيروزي جز با نصرت دين خدا به دست نخواهد آمد.

امام جمعه بروجرد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پيروزي اخير حزب‌الله لبنان گفت: به دنبال شكست توطئه آمريكا و صهيونيست در لبنان و پيروزي بزرگ جنبش مقاومت حزب‌الله و عقب نشيني خفت بار جريان حاكم موسوم به ‪ ۱۴‬مارس، دنيا بار ديگر شاهد پيروزي ملت و حزب الله لبنان در اجلاس دوحه قطر بود.

وي دربخش ديگري از سخنان خود به پياده‌روي عمومي كوهپيمايي ‪ ۱۵‬هزار نفري مردم بروجردبه‌مناسبت‌آزادسازي خرمشهر اشاره كرد و گفت: اين برنامه و اقدام زيباي فرهنگي و ورزشي براي تجليل و تكريم شهيدان عمليات بيت‌المقدس صورت گرفت كه همچنين موجب فرهنگ‌سازي در امر ورزش نيز شد.ك/‪۲‬
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن