تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814685258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقبای علیزاده، نصرآزادانی و یعقوبی مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تکواندو گرندپری روسیه/ رقبای علیزاده، نصرآزادانی و یعقوبی مشخص شدند خبرگزاری پانا: با انجام مراسم وزنکشی اوزان 57- کیلوگرم زنان و 67- کیلوگرم مردان، تکواندوکاران کشورمان در سومین و آخرین روز رقابت های مرحله اول گرندپریکس در سال 2015، رقبای خود را شناختند.
۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد ساعت 15:05

خبرگزاری پانا+تکواندو

به گزارش خبرگزاری پانا، مرحله اول مسابقات گرندپریكس (G4) با حضور 245 تكواندوكار در 4 وزن المپیكی زنان و مردان از روز گذشته (جمعه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان در شهر "مسكو" روسیه آغاز شده است.
اما ظهر امروز (شنبه) و با انجام وزنکشی تکواندوکاران اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان حریفان هوگوپوشان این دو وزن که باید فردا (یكشنبه) و در روز سوم و آخر این مسابقات به مصاف رقبایشان بروند، مشخص شدند و كیمیا علیزاده، علیرضا نصرآزادانی و ابوالفضل یعقوبی نمایندگان ایران در این روز رقبای خود را شناختند. براین اساس، كیمیا علیزاده، تكواندوكار وزن 57- كیلوگرم كشورمان در نخستین گام و در قرعه‌ای دشوار، باید با "یون وی هوانگ" از چین تایپه، نایب قهرمان جهان در سال 2015 رقابت كند و در ادامه و در صورت پیروزی رو در روی برنده دیدار انگلیس و تركیه قرار خواهد گرفت. اما در وزن 68- كیلوگرم، علیرضا نصرآزادانی ابتدا باید با "ترنس جنجیس" از امریكا رقابت كند و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار كره جنوبی و آلمان خواهد رفت. ابوالفضل یعقوبی نیز باید با "ماكسیم پوتوین" از كانادا مبارزه كند و در صورت پیروزی برنده دیدار انگلیس و اسپانیا را پیش رو دارد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن