تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816391628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجم قراردادهاي آتي سکه ۲ برابر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۳۵ب.ظ)
طي معاملات هفته گذشته؛ حجم قراردادهاي آتي سکه ۲ برابر شد موج - حجم معاملات آتي سکه طلا طي هفته گذشته در بورس کالاي ايران به ۲۳ هزار و ۱۹۶ قرارداد و ارزش آن رقمي به بيش از ۲ هزار ميليارد ريال رسيد، اين در شرايطي است که طي هفته ما قبل حجم معاملات سکه ۱۰ هزار و ۴۹۶ قرار داد ثبت شده بود.
به گزارش خبرگزاري موج، قيمت سکه در بازار نقدي و آتي، طي دو هفته اخير تحت تأثير نزول بهاي اونس بازار جهاني با نوسان روبه پايين رو به رو شده بود اما در هفته اخير به دليل روند مثبت نرخ ارز در بازار داخل، قيمت سکه در سررسيدهاي بازار آتي تمايل بيشتري به صعود داشت.
همچنين در هفته گذشته از چهار سررسيد فعال آتي سکه طلا، بيش‌ترين حجم معاملات با ۱۷ هزار و ۸۹ قرارداد و به ارزش يک هزار ميليارد و ۵۱۴ ميليون ريال به سکه طلا تحويل اسفند اختصاص داشت.
قراردادهاي آتي سکه طلا تحويل دي ماه نيز با چهار هزار و ۴۰۴ قرارداد و به ارزش ۳۸۵ ميليارد و ۵۴۹ ميليون ريال در جايگاه دوم قرار گرفت. رتبه سوم معاملات به قرارداد آتي سکه تحويل آبان با يک هزار و ۱۷۵ قرارداد به ارزش ۱۰۲ ميليارد و ۶۸۴ ميليون ريال اختصاص داشت. اين در شرايطي است که معاملات تحويل شهريور، حجم معاملات کمتري را نسبت به ساير سر رسيدها تجربه کرد و در رده آخر قرار گرفت. اين سررسيد با ۵۲۸ قرارداد و ارزش بيش ۴۶ هزار ميليارد ريال به کار خود در هفته اخير پايان داد.
اين در شرايطي است که در آخرين روز از هفته گذشته معاملات آتي بورس کالاي ايران با تغيير روند بازارهاي جهاني نيز با افزايش قيمت‌ها رو به رو شد و سکه سررسيد شهريور با رشد ۰.۲۸ درصدي با نرخ ۸۸۰ هزار تومان معامله شد. همچنين سکه تحويل آبان با قيمت ۸۷۹ هزار تومان به فروش رسيد که افزايش ۰.۰۲ درصدي را در روز پنجشنبه به ثبت رساند. قرارداد تحويل دي نيز با قيمت ۸۸۳ هزار تومان معامله شد و رشد ۰.۰۳ درصدي را در اين روز تجربه کرد. در آخر نيز سکه تحويل اسفند با قيمت ۸۹۴ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت که با روند صعودي قيمت همراه شد و افزايش ۰.۰۷ درصدي را در اين معاملات به ثبت رساند.
همچنين در بازار نقدي سکه نيز روز پنجشنبه گذشته همزمان باهم مسيري متغيرهاي کليدي بر قيمت سکه يعني طلاي جهاني و نرخ ارز سکه در بازار نقدي نيز با افزايش قيمت روبه رو شد، به طوري که هر قطعه سکه تمام بهار آزادي به قيمت ۸۸۹ هزار تومان رسيد. اين در شرايطي است که نيم‌سکه در اين بازار داخلي با قيمت ۴۷۶ هزار تومان معامله شد. از طرفي ربع سکه نيز با قيمت ۲۶۶ و سکه يک گرمي هم با نرخ ۱۷۰ هزار تومان در اين روز به فروش رسيد.
در مجموع طي هفته گذشته، قيمت طلا در بازارهاي نقدي و آتي سکه افزايش يافت که به گفته کارشناسان بازار سکه روند رو به رشد عرضه و تقاضا نيز بر روند مثبت قيمت‌ها بي تأثير نبوده است.
از طرفي نيز از آنجا که قيمت اونس جهاني روز جمعه با روند صعودي معاملات خود را به پايان رساند، در نتيجه آخرين قيمت اين روز ملاکي براي شروع بازارهاي نقدي و آتي امروز است، اما؛ بايد ديد اونس جهاني با چه روندي در دوشنبه هفته جاري آغاز به کار خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن