تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819338915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو پيش شرط اصلي براي عرضه‌هاي اوليه در شهريور اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۲ب.ظ)
دو پيش شرط اصلي براي عرضه‌هاي اوليه در شهريور اعلام شد موج - مدير عامل بورس با بيان آماده بودن چند شرکت براي واگذاري، دو پيش شرط اصلي عرضه‌هاي اوليه سهام شرکت‌ها در شهريور را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن قاليباف اصل، در واکنش به اين سوال که با توجه به اعلام رئيس سازمان بورس مبني بر از سرگيري عرضه‌هاي اوليه شرکت‌ها از شهريور (که با شرکت‌هاي کوچک و به کار گيري روش ثبت سفارش آغاز خواهد شد)، بورس اوراق بهادار تهران چه شرکت‌هايي را آماده واگذاري کرده و چه برنامه اي مدنظر دارد؟ اظهار داشت: طي ماه‌هاي گذشته شرکت‌هايي چون پالايش نفت جي، سرمايه گذاري توسعه معين ملت، فولادکاوه جنوب کيش، توسعه سرمايه و صنعت غدير، واسپاري ملت و... مورد پذيرش قرار گرفته و يا در تابلوهاي بورس درج شده و آماده عرضه اوليه هستند.
وي ادامه داد: بنابراين با توجه به برنامه سازمان بورس براي از سرگيري عرضه‌هاي اوليه در شهريور، دو پيش شرط اصلي مدنظر قرار دارد تا با توجه به آن‌ها شرکت‌هاي آماده در نوبت عرضه اوليه قرار گيرند.
اين مقام مسوول افزود: پيش شرط اول مربوط به وضعيت بازار سهام در هفته‌هاي آينده است و اگر شرايط بازار مناسب و اصطلاحاً کشش داشته باشد، شرکت‌ها به مرور عرضه اوليه خواهند شد.
قاليباف اصل با بيان اين که عواملي چون اوضاع اقتصادي و وضعيت هرکدام از صنايع مورد توجه فعالان و مسوولان بازارسرمايه در عرضه‌هاي اوليه قرار دارد، ادامه داد: پيش شرط دوم هم به تمايل سهامداران عمده در واگذاري سهام آن هم با قيمت‌هاي مناسب و منطقي بستگي دارد؛ چرا که مالکان اصلي بنگاه‌ها بايد انگيزه لازم در واگذاري شرکت‌ها را داشته باشند.
وي افزود: بنابراين در شرايطي بورس اوراق بهادار تهران همواره ضمن تاکيد بر شفايت حداکثري به دنبال کشف قيمت‌هاي مناسب و واقعيت‌هاي بازار و سهامداران است که در صورت وجود اين دو پيش شرط اصلي، سهام شرکت‌هاي جديد به مرور در بورس عرضه خواهند شد.
وي با اشاره به برگزاري نشست خبري در اوايل هفته آينده گفت: برنامه‌هاي شرکت بورس در توسعه ابزارها و فعال کردن بازار بدهي و ساير مسائل مرتبط به بورس در حضور خبرنگاران اعلام خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن