تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815076972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعاي جنجالي قهرمان سرشناس رقابت هاي بوکس زنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۸:۲۹ق.ظ)
ادعاي جنجالي قهرمان سرشناس رقابت هاي بوکس زنان موج - يک مبارزه تمام عيار ديگر در رقابت هاي بوکس زنان با حضور «فلويد مي ودر» سرشناس در شرف برگزاري است.
به گزارش خبرگزاري موج، راندا روزي مبارز مشهور زنان رقابت هاي UFC که قهرمان اولين دوره و فعلي رقابت هاي UFC زنان به شمار مي آيد، در تازه ترين مصاحبه خود ادعايي عجيب و جنجالي را پيرامون مبارزه با«فلويد مي ودر» برترين بوکسور حال حاضر جهان مطرح کرده است:
آيا مي توانم فلويد را در مسابقه اي آزاد شکست بدهم؟ او بدون شک برترين بوکسور حال حاضر جهان است و من را در بازي بوکس شکست خواهد داد، اما متاسفانه من هيچگاه به بازي علاقه نداشتم و همواره خواهان يک مبارزه تمام عيار بوده ام. من به خود باور دارم که در مبارزه اي آزاد ( مجاز بودن تمام حرکات رزمي) مي توانم هر کسي را در اين کره خاکي شکست دهم.
بوکس ورزش شيرين با قواعد دشوار و پيچيده است که من همواره احترام فراواني براي آن قائل بوده ام، اما شما پيرامون مبارزه آزاد سوال کرديد و من هم صادقانه گفتم که مي توانم هر حريفي را در اين نوع مبارزه شکست دهم.
گفتني است اولين جرقه هاي اختلاف روزي با مي ودتر در سال قبل رقم خورد، جايي که اين بوکسور سرشناس به کنايه از اين که روزي را نمي شناسد، او را يک مرد خطاب کرد و باعث شد تا روزي پس از انتخاب به عنوان برترين مبارز سال اين گونه پاسخ او را بدهد:
برايم جالب است بدانم که فلويد وقتي يک زن بالاتر از او قرار گرفته چه حسي پيدا کرده است!
شايان ذکر است مي و در نزديک به 3 ماه پيش در مسابقه اي موسوم به نبرد قرن توانست برابر ماني پاکياو بوکوسور سرشناس فيليپيني به پيروزي برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن