تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگيان حق تبليغ حزب خاصي را در مدارس ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۵۶ب.ظ)
معاون پرورشي آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با موج: فرهنگيان حق تبليغ حزب خاصي را در مدارس ندارند موج - معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش با اظهار اميدواري در نتيجه بخش بودن تشکل هاي دانش آموزي، گفت: فرهنگيان حق تبليغ براي احزاب و تشکل ها را ندارند.
حميدرضا کفاش، معاون فرهنگي و پرورشي آموزش‌وپرورش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج در ارتباط با نحوه تربيت در تشکل‌هاي دانش‌آموزي، گفت: به‌عنوان‌مثال مکتب ايراني اسلامي مکتب شادي و به‌دور از اندوهي است، اين موضوع را بايد در تشکل‌ها نيز گسترش دهيم که همواره شاد زندگي کنيم.
وي همچنين افزود: اگر فرض ما بر اين باشد که مراسم‌ ملي ميهني از مشترکات ما ايراني‌ها است، پس همگي بايد در تلاش باشيم که اين مراسم‌ها را به نحو احسن انجام دهيم، اين نباشد که ما را ملتي غم‌زده و ماتم پرور بنامند.
کفاش با اشاره به ترويج علم در تشکل‌هاي دانش‌آموزي عنوان کرد: شاخصه‌هاي علمي از شاخصه‌هاي اصلي ايران اسلامي است و بايد اين شاخصه مهم را در تشکل‌ها به صورتي که سلايق دانش‌آموزان حفظ شود، انتشار داد.
معاون فرهنگي و پرورشي آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: تنوع در سلايق عامل رشد است و هيچ‌گاه اين امر مانعي براي رشد نبوده است، لذا اين سلايق بايد در يک مجموعه منظم مديريت شوند تا بتوانيم از آن‌ها نيازهاي تربيتي دانش‌آموزان را برآورده کنيم.
وي تشکل‌ها را امري ضروري در آموزش‌وپرورش دانست و گفت: تشکل؛ يعني جمع کثيري از دانش‌آموزان، پس بايد اين را به دانش‌آموزان آموخت که خود را براي هر کاري کافي و لازم ندانند؛ زيرا اين امر موجب شکست بزرگي در يک فرد خواهد شد.
کفاش بابيان اينکه استعدادهاي زيادي در يک فرد دانش‌آموز وجود دارد، ادامه داد: دانش‌آموزان بايد از هر نظر رشد داشته باشند؛ سياسي، ديني، علمي و فرهنگي. دانش‌آموز تک ساحتي در اين جامعه هيچ جايگاهي نخواهد داشت.
معاون پرورشي آموزش‌وپرورش در ادامه بيان کرد: با اين تشکل‌ها دانش‌آموزان را آن چنان که مي‌خواهيم تربيت مي‌کنيم و بايد از تمام پتانسيل‌هاي موجود در هر تشکل استفاده لازم را برد.
کفاش در پايان متذکر شد: همه ما به‌عنوان يک فرد در جمهوري اسلامي بايد يک حزب خاص را حمايت کنيم و اين حق طبيعي ما است، اما؛ هيچ‌يک از همکاران فرهنگي حق ندارند که اين اعتقادات را به دانش‌آموزان تلقين کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن