تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع هیلاری کلینتون از توافق/ موقعیت جهانی آمریکا در خطر است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
هیلاری کلینتون دفاع هیلاری کلینتون از توافق/ موقعیت جهانی آمریکا در خطر است

در سفر تبلیغاتی به منچستر؛
دفاع هیلاری کلینتون از توافق/ موقعیت جهانی آمریکا در خطر است
«"هیلاری کلینتون" روز دوشنبه در محکم ترین دفاع خود از توافق هسته ای پرزیدنت اوباما با ایران با بیان اینکه در صورت رد توافق توسط کنگره تمامی فرصت ها از دست می رود، نسبت به تاثیر احتمالی آن بر موقعیت آمریکا در جهان هشدار داد.»



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه "لس آنجلس تایمز" (LATimes)  در خبری تحت عنوان "با رد توافق توسط کنگره تمام فرصت ها از بین خواهد رفت" به انعکاس اظهارات "هیلاری کلینتون" در رابطه با توافق هسته ای پرداخت.     در این گزارش آمده است: «"هیلاری کلینتون" روز دوشنبه در محکم ترین دفاع خود از توافق هسته ای پرزیدنت اوباما با ایران با بیان اینکه در صورت رد توافق توسط کنگره تمامی فرصت ها از دست می رود، نسبت به تاثیر احتمالی آن بر موقعیت آمریکا در جهان هشدار داد.»     "لس آنجلس تایمز" به نقل از وی نوشت: «اروپایی ها، روسیه و چین خواهند گفت: ما با آمریکایی ها همراهی و موافقت کردیم، و در کنار آن ها این توافق را شکل دادیم؛ اما به نظر می رسد رئیس جمهور آن ها نمی تواند سیاست خارجی آمریکا را بسازد.»     کلینتون که نامزد ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا است در سفر تبلیغاتی خود به "منچستر" با اشاره به این موضوع گفته است: «این نشانه ای بسیار بد است.»     در ادامه این گزارش آمده است: «در حالی که جمهوری خواهان نسبت به هموار شدن مسیر ایران را برای دستیابی به بمب هسته ای توسط توافق هشدار می دهند، کلینتون خاطر نشان کرد که چگونه در زمان روی کار بودن دولت جمهوری خواهان، ایران توانسته است برنامه هسته ای خود را پیش ببرد و گفت: «زمانی که "جرج بوش" رئیس جمهور بود ایرانی ها به چرخه سوخت هسته ای مسلط شدند. آن ها تاسیسات مخفی خود را راه اندازی کرده و به تعداد زیادی سانتریفیوژ مجهز کردند و با فعالیت این سانتریفیوژها تلاش کردند اورانیوم غنی شده کافی برای ساخت بمب را به دست آوردند تا درصورتی که بخواهند به سمت ساخت بروند توان آن را داشته باشند.  
او گفت: زمانی که جرج بوش رئیس جمهور بود، ایرانی ها در چرخه سوخت مهارت کسب کردند. آنها همچنین تأسیسات مخفی خود را بنا کردند و این تاسیسات را مملو از سانتریفوژ کردند و اگر تصمیم می گرفتند می توانستند به اندازه کافی اورانیوم ذخیره کنند تا به سوی ساخت یک سلاح گام بردارند. این چیزی است که ما [از آن دوره] به ارث برده ایم.»     "لس آنجلس تایمز" در ادامه نوشت: «دفاع کلینتون از توافق هسته ای دقیقا در زمانی است که دولت اوباما در موقعیتی حساس و بحرانی قرار دارد و یک کمپین تبلیغاتی میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است تا دموکرات های کنگره را برای رای منفی به توافق تحت فشار قرار دهد.     "کلینتون" که وزیر امور خارجه سابق دولت اوباما است در جمع بیش از 500 شنونده در "نیوهمپشایر" گفت: «من به این جزئیات این موضوع پرداختم چرا که شما در هفته های پیش رو مطالب بسیاری در رابطه با آن خواهید شنید. پس لطفا در این رابطه بیشتر بدانید ... اگر بخواهیم مشکلات بزرگ را حل کنیم و از حمایت دیگر کشورها نیز بهره مند باشیم، باید از طریق دیپلماسی پیش برویم.     کلینتون همچنین اعلام کرد که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، ائتلاف جدیدی برای پرداختن به دیگر فعالیت های ایران که موجب بی ثباتی [منطقه] است تشیکل خواهد داد. او گفت: «ما چالش های بسیار دیگری داریم که از ایران سرچشمه می گیرد. اما من شخصا به عنوان رئیس جمهور آینده شما ترجیح می دهم زمانی که به این چالش ها می پردازم، بدانم که روند برنامه هسته ای ایران آهسته شده و ما آن را محدود  کرده ایم.»
   

  506  



۲۰/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن