تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804097634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام آلمان به آمریکایی ها درباره توافق وین


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پیام آلمان به آمریکایی ها درباره توافق وین




وزیر امور خارجه آلمان گفت: امیدواریم و انتظار داریم امریکایی ها هم بزودی تصمیم قطعی خود را درباره توافق نامه وین اتخاذ کنند.





پایگاه خبری انتخاب: وزیر امور خارجه آلمان در دیدار همتای سعودی خود گفت: امیدوارم توافق 14 ژوئیه (23 تیر) در وین میان ایران و 1+5، بتواند راه را برای ثبات بیشتر و حل و فصل ناآرامی ها از جمله در سوریه، باز کند.

فرانک والتر اشتاینمایر در کنفرانس خبری مشترک با عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان با بیان اینکه دو طرف درباره مسائل مورد علاقه دو کشور و مسائل منطقه ای تبادل نظر کرده اند افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفت توافق اخیر بر سر برنامه هسته ای ایران بود . من در این باره به اقای الجبیر تضمین دادم که ما همه نگرانی ها در منطقه را درک می کنیم و در این باره با رژیم اسراییل هم صحبت کرده ایم.

وزیر خارجه آلمان با اشاره به اینکه علاوه برگفتگوهای تلفنی در گذشته امروز هم زوایای مختلف توافق با ایران را به همتای سعودی اش توضیح داده است گفت: اینطور نیست که در روز امضای توافقنامه اوضاع خاور میانه و سیاست خارجی ایران به کلی تغییر کند، اما من امیدوارم راه کارهای جدیدی پیدا شوند و ایران از آنها برای حل برخی مشکلات خاورمیانه از جمله موضوع سوریه استفاده کند.

اشتاینمایر همچنین ضمن ابراز امیدواری برای اینکه ایران از امکانات خود برای ارامش در منطقه و حل بحران استفاده کند تصریح کرد: این موضوع را هم به همتای عربستانی خودم یادآور شدم که این اتفاق نمی تواند یک شبه رخ بدهد.

وی افزود: مسئولیت کشورهای 5+1 در روز امضای توافق پایان نیافته بلکه بیشتر هم شده است چون برای تضمین اجرای مفاد توافق نامه متعهد هستند و باید تلاش کنند .

وزیر امور خارجه آلمان تصریح کرد: امیدواریم و انتظار داریم امریکایی ها هم بزودی تصمیم قطعی خود را درباره توافق نامه وین اتخاذ کنند .

اشتاینمایر افزود: برای هردوی ما ( آلمان و عربستان) مهم است که راههای دیپلماتیک جدید در منطقه ایجاد شود .

وی با بیان اینکه در قالب گفتگوها درباره ایران درباره اوضاع سوریه هم با الجبیر گفتگو کرده است گفت: در این گفتگوها خواستیم ببینیم چقدر و چه راههایی برای دست یابی به راه حل این بحران وجود دارد. راه حل هایی که نه یک شبه بلکه در قالب زمانی قابل پیش بینی موضوع را حل و فصل کند.

وزیر امور خارجه آلمان همچنی با اشاره به اینکه با الجبیر درباره اوضاع یمن نیز گفتگو کرده است افزود: یک چرخش نظامی در این درگیری ها پیدا شده و به واسطه پیش روی نیروهای دولتی از نفوذ حوثی ها در خلیج عدن کاسته شده است . به گفته اشتاینمایر درروزهای اینده کمک های انساندوستانه به جنگ زده ها ارسال خواهد شد.

وزیر خارجه آلمان به سوالی درباره سوریه و اینکه چه راه حلی برای این بحران دارید گفت: ما امروز درباره سوریه گفتگو کردیم. پس از 5 پنج سال جنگ داخلی و کشته های بسیار در این کشور وظیفه ما این است که راه حلی که سیاسی است برای حل این بحران پیدا کنیم.

اشتاینمایر با ابراز امیدواری نسبت به کاهش درگیری های سوریه در کوتاه مدت تصریح کرد: من به همکارم جبیر گفتم ما در مذاکرات وین با روسها و امریکایی ها صحبت کردیم که از طریق سازمان ملل به راه حلی بین المللی که مورد قبول همه باشد برسیم.

وی افزود: استنباط من این است که در حال حاضر داعش اوضاع را نسبت به چند سال پیش، پیچده و نگران کننده تر کرده است . بنابراین امادگی جامعه بین المللی برای همکاری مشترک در این زمینه بسیار بیشتر از گذشته است .

وزیر خارجه آلمان تاکید کرد: جای هیچ تردیدی نیست که باید پیش از انکه همه نهادهای سوریه نابود شوند به راه حل برسیم. اگر همه چیز نابود شود نوسازی دوباره یک حکومت و نهادهای ان و نیز ساختار سیاسی ان مثل انچه که در لیبی شاهد ان هستیم بسیار سخت خواهد بود.

اشتاینمایز گفت: امیدوارم سفر اقای جبیر به مسکو باعث شود زیر ساخت های یک همکاری بین المللی برای حل بحران سوریه فراهم شود.






تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن