تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818883198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشوق‌های صادراتی گامی در جهت رونق تولیدات داخل


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مشوق‌های صادراتی گامی در جهت رونق تولیدات داخل
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور بیان کرد: دولت با مشوق‌های صادراتی می‌تواند زمینه را برای افزایش صادرات، رونق تولیدات داخل و افزایش عرضه و تقاضا فراهم کند.


سعید سلطانی مدیر عامل اتحادیه دامداران کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این موضوع که با وجود هزینه‌های تولید برای دامداران افزایش شیر به نرخ 1440 عملیاتی نشده اظهار داشت: با توجه به هزینه تمام شده شیر به نرخ 1490 تومان برای دامداران هیچ گونه تغییر درخرید قیمت شیر حاصل نشده که باید سازمان حمایت بررسی لازم در این زمینه را انجام دهد.


وی افزود: دولت با مشوق‌های صادراتی می‌تواند زمینه را برای افزایش صادرات، رونق تولیدات داخل و افزایش عرضه و تقاضا فراهم کند و از سویی سلامتی افراد با خرید لبنیات به قیمت مناسب تضمین خواهد شد.


سلطانی در پایان تصریح کرد: دولت در راستای حمایت از تولید با خرید تضمینی محصول و اختصاص 30 درصد درآمد هدف‌مندی یارانه‌ها به تولید باعث افزایش ایجاد انگیزه تولیدکنندگان می‌شود.


انتهای پیام/ 









۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن