تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مس کرمان از اتهام تبانی تبرئه شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مس کرمان از اتهام تبانی تبرئه شد
کد خبر: ۵۲۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶ - 10 August 2015


رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: پس از بررسی‌های کاملی که در رابطه با پرونده اتهام تبانی به مس کرمان انجام گرفت در نهایت وقوع تبانی در این پرونده محرز نشد و مسلم شد که در این پرونده تبانی نشده است.

به گزارش مس پرس، علی اکبر محمدزاده با اعلام حکم نهایی پرونده اتهام تبانی به باشگاه مس کرمان، افزود: طبق تحقیقات و بررسی‌های انجام شده برای ما مشخص شد که باشگاه مس کرمان از باشگاه‌های منظم و دارای انضباط اخلاقی و مالی بسیار مناسبی است.

وی ادامه داد: این نتیجه‌گیری حاصل تحقیقات وسیع هیات تحقیق و بررسی بود که به طور ویژه از فدراسیون فوتبال به باشگاه مس اعزام شده و در این باشگاه به طور مفصل انجام گرفت.

محمدزاده، گفت: مجموعه هیات مدیره باشگاه مس کرمان، شرکت ملی صنایع مس ایران و مردم شریف کرمان دارای شخصیتی کامل هستند و برای جامعه فوتبال ایران نیز قابل احترام هستند.

به گفته وی، در این پرونده صرفا به دلیل برخی تخلفات انجام گرفته، رأي پیش از این صادر شده است که به دو طرف ابلاغ شد. پیرامون این رأي نیز که شامل محرومیت برای برخی افراد بود، حق اعتراض و استیناف برای افراد وجود دارد و آن‌ها می‌توانند نسبت به رأی صادر شده اعتراض کنند.
رئیس کمیته‌ی اخلاق فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: برای ما نیز بسیار مبهم بود که چرا و به چه دلایلی برخی قصد داشتند در خصوص باشگاه مس کرمان رأي سنگین صادر شود و یا حتی فشارهای زیادی وارد کردند تا  بازی‌های این تیم در فصل قبل متوقف شود.

وی ادامه داد: این فشارها به خصوص در بازی برابر مس رفسنجان و استقلال صنعتی در مرحله‌ی پلی‌آف به اوج خود رسید اما با توجه به اینکه کمیته‌ اخلاق کار اصلی خود را یک امر حقوقی و قضایی می‌بیند، با در نظر گرفتن کلیه مدارک و محتویات پرونده، در آن زمان با این پیشنهادات موافقت نکرد و در مقابل بسیاری از فشارها نیز ایستادگی کرد تا به بهترین شکل ممکن به این پرونده رسیدگی شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن