تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820693981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره آموزشي مبلغان دانش آموزي برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۵ب.ظ)
دوره آموزشي مبلغان دانش آموزي برگزار مي شود موج - قم - دوره آموزشي تربيت مبلغ دانش آموزي به همت مرکز فرهنگي تبليغي آينده سازان با حضور اساتيد و متخصص تبليغ دانش آموزي برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، دوره تربيت مبلغ دانش آموزي با حضور بيش از 150 نفر از طلاب علاقه مند و گزينش شده از روز شنبه، 17 مرداد، به مدت يک هفته در اردوگاه شهيد مصطفي خميني (ره) دماوند برگزار مي شود.
طلاب شرکت کننده در اين دوره که از ميان نزديک به 300 داوطلب فعاليت در زمينه فعاليت تبليغي در حوزه دانش آموزي، با مصاحبه علمي و مهارتي برگزيده شده اند، در مدت يک هفته به افزايش توانمندي هاي علمي و مهارتي توسط اساتيد برجسته و متخصصان مباحث دانش آموزي خواهند پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمين حاج علي اکبري، نماينده رهبر معظم انقلاب در اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان، حجج اسلام والمسلمين آقايي، عرفان، نظري، بياتي و آقايان حسن رحيم پور ازغدي، محمد شجاعي، رضا اميرخاني از جمله اساتيد حاضر در اين دوره مي باشند.
گفتني است مرکز فرهنگي تبليغي آينده سازان وابسته به دفتر نمايندگي مقام معظم رهبري در اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان، از مراکز پيشگام در عرصه تبليغ دانش آموزي بوده و تا کنون موفق به برگزاري دوره هاي متعدد آموزشي و تربيت طلاب توانمند جهت تبليغ در مدارس بوده است.
علاقه مندان مي توانند اخبار اين دوره آموزشي و خلاصه مباحث مطرح شده توسط اساتيد را به صورت روزانه از سايت مرکز فرهنگي تبليغي آينده سازان به آدرس www.afaagh.com پيگيري نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن