تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عالیشاه: مشکل ما گل‌های مفتی است که می‌خوریم/ در پست مهاجم نوک، یک توپ هم به من نرسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


عالیشاه: مشکل ما گل‌های مفتی است که می‌خوریم/ در پست مهاجم نوک، یک توپ هم به من نرسید ورزش > لیگ برتر - امید عالیشاه در سیستم 2-4-4 برانکو در پست مهاجم نوک بازی می‌کند.


خبرورزشی نوشت: عالیشاه در مقابل استقلال خوزستان کم‌فروغ بود و دیروز از شرایط خودش و پرسپولیس با ما صحبت کرد. بعد از شكست در اهواز، سكوت كرده‌اي! چرا؟
واقعاً در اهواز يكي از بدترين بازي‌ها و نمايش‌ها را داشتيم و الان هم چون باختيم، نمي‌دانم چه بايد بگويم. از دلايل اين بازي بد حرف بزن!
نمي‌دانم چه بگويم، اصلاً در حد پرسپوليس نبوديم. خب از خودت حرف بزن، ضعيف‌ترين بازي عمرت را انجام دادي!
باور كنيد دنبال بهانه نيستم اما شرايط آب و هوايي طوري بود كه اصلاً نمي‌توانستم يك استارت بزنم. هوا آن‌قدر گرم بود كه نفسم بالا نمي‌آمد. قبل از بازي و به هنگام گرم كردن به فرشاد احمدزاده گفتم امروز از آن روزهاست كه اصلاً نمي‌شود بازي كرد و... ما در عربستان و قطر هم در گرما بازي كرديم اما شرايط مثل اهواز نبود. ما خودمان هم از نتيجه رقم خورده خيلي ناراضي هستيم و مي‌دانيم كه هواداران از ما انتظار بازي‌هاي بهتري دارند ولي ان‌شاءا... با يك برد همه چيز را جبران مي‌كنيم و دوباره شرايط‌مان روبه‌راه مي‌شود. يعني اين هفته سپاهان پرمهره و صدرنشين را مي‌بريد؟
فراموش نكنيد كه خود حسين‌آقا فركي بعد از بازي اول گفت پيروزي مقابل استقلال خوزستان را مديون شهاب گردان هستند. از اين حرف مي‌خواهم به اين نتيجه برسم كه تيم استقلال خوزستان تيم ضعيفي نبود و سپاهان هم شكست‌ناپذير نيست. اگر تك به تك بازيكنان‌مان را با سپاهان مقايسه كنيد، مي‌فهميد كه پرسپوليس دست‌كمي از سپاهان ندارد. من مشكل تيم‌مان را جاي ديگري مي‌بينم و ما گل‌هاي مفت مي‌خوريم. عده‌اي مي‌گويند اگر سوشا درون دروازه بود، پرسپوليس اين‌جور گل نمي‌خورد.
ايمان صادقي بازيكن جوان و خوبي است اما بازي يك بازيكن در تيم‌هاي پرتماشاگر خيلي زير ذره‌بين است. اميدوارم ايمان هم از اين حالتي كه دچار آن شده، درآيد و فشار و استرس روي او كم شود. بعضي‌ها معتقدند در سيستم 2-4-4 و در پست مهاجم نوك كارايي چنداني نداري!
من مشكلي با سيستم برانكو ندارم و اگر توپ برسد، گل مي‌زنم! چطور حرف از گرماي شديد مي‌زني در حالي كه 20 دقيقه آخر با وجود 10 نفره شدن بهتر از استقلال خوزستان بازي كرديد؟!
وقتي چند كار تركيبي انجام داديم، شرايط تيم بهتر شد. بازيكنان پرسپوليس يكدل هستند؟
ما مشكل يكدلي در تيم نداريم و البته من از دل بقيه خبر ندارم، چه نيمكت‌نشينان و چه بازيكنان درون زمين. دقيقه 20 روي يك خطا حسابي به داور اعتراض كردي!
در آن صحنه براي زدن توپي به هوا پريدم كه بازيكن خوزستاني با استوك روي سينه‌ام فرود آمد و به زمين خوردم. اتفاقاً موضوع را هم به آقاي تركي گفتم اما ايشان به شوخي گفت كارت زرد را هم الكي به بازيكن استقلال خوزستان دادم! واقعاً؟!
بله، البته اشتباه از من بود كه پيراهنم را كامل بالا نزدم چون اگر آقاي تركي جاي استوك‌‌ها را روي سينه‌ام مي‌ديد، حتماً مجاب مي‌شد بازيكن استقلال خوزستان را با كارت قرمز اخراج كند. قبول كنيد كه اگر در دقيقه 20، بازيكن استقلال خوزستان اخراج مي‌شد شرايط بازي خيلي تغيير مي‌كرد. دو هفته بيشتر از ليگ نگذشته و پرسپوليس 5 امتياز از استقلال و سپاهان عقب افتاده!
ما الان بحران نداريم به شرطي كه از بازي با سپاهان 3 امتياز كامل را بگيريم. اگر اين هفته مقابل سپاهان مثل دو بازي قبلي باشيم و نتيجه نگيريم، آن‌وقت به بحران خواهيم رفت. پرسپوليس هافبك طراح و دفاع چپ ندارد. چه فكري براي مشكلات فني داريد؟
من نمي‌توانم در اين موارد حرف بزنم و بايد از برانكو بپرسيد.
43 43  

کلید واژه ها: باشگاه پرسپولیس -




یکشنبه 18 مرداد 1394 - 19:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن