تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820392016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد در طی سال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امکان انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد در طی سال
انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در طول سال امکانش فراهم است و محدودیت زمانی وجود ندارد.


دکتر مجتبی علوی‌فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هر داوطلب در آزمون سراسری یک گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، فنی و انسانی آزمون می‌دهد و داوطلبین سوالاتشان بر اساس گروه آزمایشی آنها دو قسمت می‌شود که شامل سوالات عمومی داوطلب و سوالات اختصاصی بر اساس گروه آزمایشی در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد.


وی اظهار کرد: به دلیل این تفاوت در سوالات اختصاصی گروه‌های مختلف و ضرایب متفاوت دروس مشابه، نتیجه آزمون داوطلب در هر گروه آزمایشی برای انتخاب رشته‌های همان گروه‌های آزمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این تفاوت‌ها باعث شده که هر داوطلب بر اساس گروه آزمایشی که در کنکور شرکت کرده است، انتخاب رشته را از همان گروه انجام می‌دهد.


علوی‌فاضل بیان داشت: به دلیل آنکه در گروه‌های مختلف دروس عمومی به شکل یکسان است، پس هر داوطلب در هر گروه آزمایشی این امکان را دارد که در گروه زبان خارجی و گروه هنر انتخاب رشته مجدد و جدا انجام دهد و داوطلب باید برای هر ثبت نام یک مبلغ جداگانه به صورت اختیاری و در صورت نیاز و علاقه به آن رشته، مبلغ 27 هزار تومان به حساب دانشگاه وارد شود.


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در طول سال امکانش فراهم است و محدودیت زمانی ندارد و کسانی که علاقمند به شرکت در رشته‌های بدون آزمون باشند باید در نظر داشته باشند که 97 درصد رشته‌های مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند.


علوی‌فاضل در خصوص رشته‌های کارشناسی ناپیوسته گروه پزشکی و غیر پزشکی در پایان خاطرنشان کرد: رشته‌های کارشناسی ناپیوسته گروه غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سایت azmoon.org موجود می‌باشد ، اما برای ورود به کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که از طریق آزمون سراسری در تاریخ 94/5/16 توسط سازمان سنجش برگزار شد، در سایت قابل ملاحظه است و نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی دانشگاه آزاد در نیمه دوم شهریور‌ماه اعلام می‌شود.




انتهای پیام/






۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن