تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819906772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برقراري دوباره يارانه ۱۷ هزار نفر از معترضان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱۱ق.ظ)
برقراري دوباره يارانه ۱۷ هزار نفر از معترضان موج - معاون وزير کار درباره روند بررسي اعتراضات افرادي که فعلا يارانه آن‌ها قطع شده است، گفت: اين کار در حال انجام است و تاکنون نيز يارانه حدود ۱۷ هزار نفري که به حذف يارانه‌هاي خود معترض بودند، دوباره برقرار شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد مي‌دري، از قطعي شدن حذف يارانه ۲ ميليون نفر تا پايان مرداد سال جاري خبر داد و درباره دلايل قطع يارانه نقدي برخي گروه‌هاي کم‌درآمد مانند بازنشستگان تأمين اجتماعي گفت: ما بازنشستگاني داريم که هم اکنون ماهيانه ۱۰ ميليون تومان حقوق دريافت مي‌کنند.
معاون وزير کار درباره حذف بازنشستگاني که حقوق و مزاياي عادي دريافت مي‌کنند، اظهار داشت: ممکن است برخي افراد بازنشسته باشند که دارايي‌هاي ديگران به نام آن‌ها باشد. به عنوان نمونه، ممکن است بازنشسته‌اي باشد که خودروي فرد ديگري به نام وي باشد و اين جزو دارايي بازنشسته محسوب مي‌شود.
مي‌دري خاطرنشان کرد: در حال حاضر افرادي که اين‌گونه حذف شده‌اند و اعتراض دارند، زياد داريم. مي‌گويند دارايي به نام ما است ولي مالک آن فرد ديگري است، بنابراين اين فرد بايد برود و دارايي را قانونا به نام صاحب اصلي آن کند تا يارانه وي برگردد.
اين مقام مسوول در وزارت کار با رد حذف يارانه نقدي برخي افراد بازنشسته با حقوق و مزاياي ماهيانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان با فرض اين که فرد مالک منزل مسکوني نيز باشد، بيان کرد: براساس شاخص‌هايي که وزارت کار در حذف يارانه بگيران دارد، مطمئنا فرد با شرايط موصوف چيزي داشته که يارانه وي قطع شده است.
اين در حالي است که در ماه‌هاي اخير يارانه نقدي برخي بازنشستگان قانون کار که دريافتي آن زير يک‌ميليون تومان است، قطع شده است.
معاون رفاه وزير کار درباره روند بررسي اعتراضات افرادي که فعلا يارانه آن‌ها قطع شده است، گفت: اين کار در حال انجام است و تاکنون نيز يارانه حدود ۱۷ هزار نفري که به حذف يارانه‌هاي خود معترض بودند، دوباره برقرار شده است.
مي‌دري درباره حذف يارانه ۶ ميليون نفر اظهار داشت: قانون گفته بود يارانه ۶ ميليون نفر حذف شود، اما؛ ما در حال کار و بررسي يارانه بگيران هستيم تا ببينيم آمار نهايي به چند ميليون خواهد رسيد.
وي درباره احتمال حذف يارانه ۶ ميليون نفر تا پايان سال جاري گفت: نمي‌دانم ولي در دوران فعاليت دولت، تلاش مي‌کنيم به آمارها برسيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن