تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820298718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینجا فقط مفت و مجانی بازی کنید+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اینجا فقط مفت و مجانی بازی کنید+تصاویر
گیمزکام ۲۰۱۵ به‌طور رسمی تا فردا در جریان است و استودیوهای بزرگ بازی‌سازی جدیدترین اخبار بازی‌های خود را با بازیکنان به اشتراک می‌گذارند. در این گزارش نگاهی تصویری داریم به بخش های مختلف نمایشگاه:
گروه خواندنی های نامه نیوز - این روزها نمایشگاه بزرگ گیمزکام در جریان است. رویدادی ویژه برای بازی های رایانه ای که مخاطبان گسترده ای را از سراسر جهان به شهر کلن واقع در آلمان می کشاند.

اتفاق مهمی که در نمایشگاه گیمزکام رخ می‌دهد، این است که با توجه به سطح اهمیت و کیفیت بالای برگزاری آن، همه کشورها تلاش می‌کنند به‌طور حتم یک غرفه برای خود و ارائه دستاوردهای تازه‌شان تهیه کرده و حضور داشته باشند. بنابراین یک تبادل اطلاعات بسیار خوب بین شرکت‌های مختلف رخ می‌دهد و آنها متوجه اتفاقات مهم صنعت بازی‌سازی رایانه‌ای در یک‌سال آینده خواهند شد. در واقع این رویداد تجاری عظیم، آینده و میزان رشد صنعت بازی‌های رایانه‌ای را به خوبی نشان می‌دهد.

با اینکه مدت زمان زیادی از پایان نمایشگاه «ای۳» نمی‌گذرد، اما «خوره‌های بازی های رایانه ای» مشتاق و بی‌صبرانه منتظر شروع این رویداد بودند. از نظر بسیاری از دوستداران صنعت گیم، حضور داشتن یا نداشتن در این رویداد نقش مرگ و زندگی را دارد. در طول تاریخ، صنعت بازی‌سازی شاهد معرفی‌ها و غافلگیری های بسیاری در گیمزکام بوده و امسال نیز از این قاعده مستثنا نیست.

گیمزکام ۲۰۱۵ به‌طور رسمی تا ۴ روز دیگر در جریان خواهد بود و استودیوهای بزرگ بازی‌سازی جدیدترین اخبار بازی‌های خود را با بازیکنان به اشتراک می‌گذارند. در این گزارش نگاهی تصویری داریم به بخش های مختلف نمایشگاه:




























































۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن