تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803068854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ارشاد البرز: باید با تدبیر گام برداریم تا امید را زنده نگه داریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مدیرکل ارشاد البرز: باید با تدبیر گام برداریم تا امید را زنده نگه داریم استان‌ها > البرز - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در آیین پایانی دومین جشنواره مطبوعات این استان گفت: برغم همه کاستی ها به نمایندگی از دولت اعلام می کنم که باید با تدبیر گام برداریم تا امید زنده بماند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز، سید موسی حسین کاشانی در این آیین که با حضور استاندار البرز، چند تن از مسوولان و مدیران استان و شمار زیادی از اهالی رسانه در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، افزود: البرز استان نوپایی است از که از کمبود زیرساخت ها در زمینه های مختلف رنج می برد، به نحوی که در سال اول برعهده گرفتن مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بودجه فرهنگ و هنر فقط 70 میلیون تومان بود.
وی ادامه داد: با وجود مشکلات کشور از نظر تامین اعتبار، با تلاش های صورت گرفته و حمایت های مدیریت استان، این بودجه در سال جاری به یک میلیارد و 50 میلیون تومان افزایش یافته و برای سال آینده نیز پیشنهاد دو میلیارد تومان ارایه شده است.
حسینی کاشانی تاکید کرد: این افزایش بودجه با توجه به تفاهم نامه ای که بین استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجهیز امکانات جهت هنر تئاتر و نمایش استان به امضا رسیده، نوید روزهای خوبی را می دهد که بتوانیم کمبود زیرساخت ها را کاهش دهیم.
وی با یادآوری اینکه داوری آثار در دومین جشنواره مطبوعات البرز در سطح یک کشور انجام شده است، گفت: براساس آمار و اطلاعات در دومین جشنواره مطبوعات استان، ما شاهد جهش در شمار شرکت کنندگان و ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره هستیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، از تشکیل کارگاههای آموزشی، درجه بندی خبرنگاران، تقویت خانه مطبوعات به عنوان یک انجمن صنفی و توزیع عادلانه آگهی های دولتی بین نشریات استان از جمله اقدام های صورت گرفته در جهت تامین بخشی از نیازهای اصحاب رسانه نام برد و ابراز امیدواری کرد: اتاق فکر با حضور اهالی خبر و رسانه با هدف پیشبرد امور استان در آینده نه چندان دور تشکیل شود.
حسینی کاشانی تصریح کرد: ما اهالی خبر و خبررسانی را عضو خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی می دانیم و به نمایندگی از طرف دولت در کمک به این صنف و قشر فرهیخته به هیچ وجه کوتاهی نخواهیم کرد.
این آیین پس از اجرای یک برنامه شاد و جذاب توسط دف نوازانی به نام گروه افشین خلج و با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد.
در دومین جشنواره مطبوعات استان البرز از مجموع یک هزارو 55 اثر ارایه شده به دبیرخانه این جشنواره، داوران 39 اثر را به شرح زیر برتر و قابل تقدیر شناختند.
در بخش تیتر المیرا اگیر از خبرگزاری ایسنا اول، مژگان السادات سجادی از خبرگزاری ایرنا و صفدر جگروند از نشریه البرز فردا به عنوان رتبه دوم و الناز جعفری و فتانه احدی هردو از روزنامه همشهری در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در بخش سرمقاله علی سلمانزاده از روزنامه پیام زمان رتبه دوم و الهام آمرکاشی و ام البنین خانی نژاد از روزنامه پیام آشنا رتبه سوم را کسب کردند.
همچنین دراین بخش زرنوش محمدی، نسترن کیوانپور به عنوان شایسته تقدیر از پیام آشنا معرفی شدند.
در بخش مقاله و تحلیل و تفسیر سیدرضا جمشیدی از روزنامه ایران اول، ابراهیم رضاپور از نشریه البرز فردا دوم و سید نصر الدین میرعربشاهی از روزنامه جام جم سوم شدند.
در این بخش خدیجه ثنایی فراز از هفته نامه پژواک البرز، مهدی جعفری از نشریه پیام سپیدار و انسیه معماریان ازنشریه مهر تابان شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخش مصاحبه مهدی جابری از خبرگزاری تسنیم رتبه اول، مریم رویت وند غیاثوند از نشریه فاروس و زهرا کورانی از نشریه البرز فردا هر دو نفر دوم و آرش عبدی از روزنامه پیام آشنا رتبه سوم کسب کردند.
در این بخش از سارا ایمانی از روزنامه همشهری تقدیر شد.
همچنین المیرا اگیر از خبرگزاری ایسنا در بخش گزارش اول، مرتضی اکبری از پایگاه خبری شهرداری کرج دوم و معصومه مهتاب از خبرگزاری جمهوری اسلامی سوم شد.
در بخش عکس صمد کردی از خبرگزاری ایسنا رتبه اول، حسن سمیعی از خبرگزاری مهر دوم و ثنا سخنگو از پیام آشنا در جایگاه سوم معرفی شد.
همچنین یکی از آثار حسن سمعیی شایسته شناخته شد.
هیات داوران جشنواره در بخش صفحه آرایی و گرافیک مطبوعاتی رقیه منیری پیرسلطان از روزنامه الکترونیکی پایگاه مدیریت شهری شهرداری کرج به عنوان نفر اول و مهدی عسگری مورودی از نشریه هفتاد و هفت به عنوان نفر دوم و احسان فلاحت پیشه از نشریه پیام سپیدار و سیدجواد نقویان از روزنامه پیام زمان هر دو نفر به عنوان نفرات سوم معرفی کرد.
در بخش خبر فرهاد قنبری از روزنامه جام جم و ستاره محمدی از خبرگزاری تسنیم هر دو نفر در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در بخش ظنز و کاریکاتور ناصر مجرد از روزنامه اقتصاد پویا به عنوان نفر برتر شناخته شد.
هیات داوران جشنواره در بخش ویژه نیز عبدالرحمان کمالی از نشریه البرز فردا به عنوان نفر اول مرتضی اکبری از پایگاه مدیریت شهری به عنوان نفر دوم و مهدی خلیلی از روزنامه اقتصاد برتر به عنوان نفر سوم معرفی کردند.
در این جشنواره از علیرضا ریحانی به عنوان پیشکسوت خبر و موسی کوره ای به عنوان عکاس پیشکسوت از ایرنا تجلیل شد.
همچنین مهدی جابری خبرنگار خبرگزاری تسنیم که رتبه برتر بخش گفت و گو این جشنواره را کسب کرد، در اقدامی انسان دوستانه و تحسین برانگیز، جایزه خود را به "ملیکا" دختر دو ساله ساکن نظرآباد در استان البرز که به بیماری ناشناخته "ایکتیوز" مبتلا است، تقدیم کرد.
پیشنهاد امضای تفاهم نامه بین مخابرات البرز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور استفاده رایگان اهالی رسانه از اینترنت پرسرعت از دیگر موضوع های مطرح شده در این جشنواره بود که با استقبال خبرنگاران مواجه شد.

کلید واژه ها: استان البرز - جشنواره مطبوعات -




یکشنبه 18 مرداد 1394 - 07:35:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن