تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819602082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مراسم معارفه سرپرست جديد اداره امورشعب مرکزي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۳۱ب.ظ)
برگزاري مراسم معارفه سرپرست جديد اداره امورشعب مرکزي تهران موج - مراسم توديع و معارفه علي موسوي زاده و علي خسروي سرپرستان سابق و جديد اداره امور شعب مرکزي تهران با حضور برات کريمي عضو هيات مديره و علي رحيمي مدير امورشعب تهران و جمعي از مسئولان اين اداره امور، برگزارشد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم کريمي با عنوان به اينکه تغيير، ايجاد فرصت جديد براي خدمت است، گفت: موضوع تغيير جزو عوامل رشد و حرکت سازمان‌هاست و در اين راستا تغييرات سازماني تحولاتي است که در استراتژي ها و برنامه ريزي ها به منظور استفاده بهينه از نيروهاي خلاق و کارآمد روي مي‌دهد.
کريمي سه شاخص مهم سود دهي، افزايش منابع و کاهش مطالبات را به عنوان نيازهاي بانک برشمرد و بيان کرد: رفع اين سه نياز مستلزم اتخاذ تدابير بيشتر از جمله استفاده از همکاران واجد شرايط، ايجاد انگيزه در بين همکاران و فراهم آوردن محيط کاري با نشاط مي باشد.
عضو هيات مديره در پايان از تلاش‌هاي سرپرست سابق اداره امور شعب مرکزي تهران تقدير کرد.
موسوي زاده نيز ضمن تشريح عملکرد اداره امور شعب مرکزي تهران در سال گذشته به تبيين سوددهي اين اداره امور در پايان سال 1393 پرداخت.
در پايان اين مراسم خسروي انجام کار مشتريان در اسرع وقت را سرلوحه اهداف خود برشمرد و گفت: جابجايي ها نبايد در روند خدمت رساني به مشتريان خدشه‌اي وارد کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن