تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814589233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقه اینترنتی «گنجینه معرفت» ویژه حجاج برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مسابقه اینترنتی «گنجینه معرفت» ویژه حجاج برگزار می‌شود
این مسابقه ویژه حجاج ایرانی در داخل كشور به صورت اینترنتی برگزار می‌شود كه محوریت آن مباحث دینی و احكام و معارف اسلامی است.


به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از مسابقه اینترنتی«گنجینه معرفت» ویژه حجاج ایرانی در حج امسال خبر داد و گفت : این مسابقه ویژه حجاج ایرانی در داخل كشور به صورت اینترنتی برگزار می‌شود كه محوریت آن مباحث دینی و احكام و معارف اسلامی است.


حجت‌الاسلام احمدی خاطر نشان كرد: این مسابقه در واقع با محوریت بسته‌های الكترونیكی سامانه آموزش مجازی زائر برگزار می‌شود كه سئوالات آن از مجموعه 13 بسته آموزش متنوع ویژه زایران حج 5 بسته با موضوعات احكام عمومی، مناسك حج، اخلاق و آداب زیارت و سفر حج، اسرار و معارف و شیعه شناسی انتخاب شده است.


مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری افزود: در این مسابقه از هر بسته آموزشی 20 سئوال طراحی و در سامانه زایر جهت پاسخگویی زائران بارگذاری شده است.


وی یادآور شد:‌جهت رفاه حال زایران به مسابقات و دیگر امكانات مسابقه زایران حج بدون ثبت‌نام و با درج كدملی و رمز عبور می‌توانند از امكانات سامانه و بسته‌های مجازی، مسابقات و تالار گفت‌وگو و مسابقه استفاده كنند.


حجت‌الاسلام احمدی گفت: این مسابقه هم‌اینك به صورت اینترنتی در حال برگزار است و تا پایان هفته حج ادامه خواهد داشت و نتایج آن نیز از طریق همان سامانه به زایران عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.


مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری،‌تصریح كرد: این مسابقات تنها به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزش مجازی زایران حج به نشانی:zaer.hajj.ir برگزار می‌شود.




وی یادآور شد:‌ افزون بر مسابقات فرهنگی كه از سوی مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری برای زائران ایرانی برگزار می‌شود، برنامه‌های قرآنی و فرهنگی دیگری را قبل و حین سفر برای زایران ایرانی در نظر گرفته‌ایم كه امیدواریم زمینه همكاری بیشتری میان زایران و مسوولان را فراهم كند.




شایان ذكر است، اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی از اول شهریور ماه آغاز خواهد شد كه كار اعزام زایران حدود بیست روز به طول می‌انجام و در سال جاری بیش از 64 هزار نفر از جمهوری اسلامی ایران توفیق تشرف به حج تمتع را خواهند داشت.












منبع: خبرگزاری حج




انتهای پیام/






۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن