تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی کویت: بازیکنانم خسته بودند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سرمربی کویت: بازیکنانم خسته بودند




سرمربی تیم ملی والیبال کویت گفت: بازی مقابل ترکمنستان برای تیم من بسیار سخت بود چون بازیکنانم از نظر روحی و جسمی بسیار افت کرده بودند.





خبرگزاری فارس: رادوان مالویچ پس از پیروزی تیمش در مرحله نیمه نهایی هشت تیم دوم جام هجدهم برابر ترکمنستان در نشست خبری گفت: دشواری بازی به خاطر رقیب قدر نبود بلکه خستگی بسیار زیاد بازیکنانم باعث این موضوع می شد. بازیکنان تیم من بعد از 5 بازی از نظر بدنی واقعا افت کرده بودند و از طرف دیگر شکست های زیادمان روحیه آن ها را ضعیف کرده بود.

وی ادامه داد: به طور کلی از پیروزی تیمم در این بازی سخت و هم چنین عملکرد بازیکنان جوانم بسیار خوشحال هستم و همین موضوع باعث رضایتم می شود.

مالویچ با اشاره به آخرین بازی تیمش در روز جمعه عنوان کرد: بازی فردا بدون شک بازی بسیار دشواری خواهد بود. تیم مقابل ما قطعا برای پیروزی می جنگد و این مساله کار ما را سخت خواهد کرد. به ویژه اینکه بازیکنان من تمرکزشان را در بازی از دست داده اند. با این وجود من به بازیکنانم ایمان دارم و امیدوارم فردا بهترین بازی خود را در این تورنمنت نشان دهند.

عبدالله منصور کاپیتان این هم اظهار داشت: ما اشتباهات خیلی زیادی به ویژه در ست اول داشتیم ولی در ست دوم بازی را به کنترل خودمان درآوردی و توانستیم پیروز میدان شویم. به طور کلی اما امروز مشکلات خیلی زیادی از نظر فنی در تیم داشتیم.

وی با تشکر از میزبانی کامل و بدون نقص ایران در این رقابت ها خاطرنشان کرد: ایران کشور بسیار زیبایی است. سالن های بازی استاندارد بودند و در هتل هم به خوبی از ما میزبانی شد. همه در تلاش بودند تا رضایت ما جلب شود و من از این بابت از ایران و فدراسیون والیبال این کشور تشکر می کنم.

سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال ترکمنستان که تا به امروز هیچ پیروزی در این تورنمنت به دست نیاورده اند، حاضر به مصاحبه نشدند.

تیم ملی والیبال کویت در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا برای تعیین تیم های 9 تا 16 جدول امروز، ترکمنستان را 3 بر یک مغلوب کرد.







تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن