تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802530186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق بخش کربال در گرو اجرای طرح نکاشت و زنده شدن دریاچه بختگان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رونق بخش کربال در گرو اجرای طرح نکاشت و زنده شدن دریاچه بختگان است خبرگزاری پانا: نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رونق و توسعه بخش کربال در گرو اجرای طرح نکاشت و زنده شدن دریاچه بختگان است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۵ مرداد ساعت 08:50

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، داریوش اسماعیلی در حاشیه بازدید از اجرای طرح بسیج پزشکان در سلطان شهر به بیان مسائل و مشکلات این بخش پرداخت و گفت: بحمدالله تا کنون قدم های خوبی در جهت توسعه و عمران بخش کربال برداشته شده است و امید واریم درآینده نه تنها جلو مهاجرت مردم این بخش به شهرهای بزرگ گرفته شود بلکه شاهد بازگشت مردم به روستاهای بخش کربال باشیم.
وی در ادامه اظهار داشت: بخش کربال از محروم ترین بخش های استان و کشور است و از آنجایی که تنها راه درآمد این مردم کشاورزی بود در سال های اخیر این راه را نیز به بهانه خشک سالی بر روی مردم بسته شدو مردم این بخش ازحق آبه خود محروم گردیدند که منجر به تشدید فقر و محرومیت در این بخش شد.
اسماعیلی در ادامه به بیان مشکلات درمانی و بهداشتی بخش کربال پرداخت و گفت: مردم این بخش وسیع از ابتدا تا انتها از داشتن یک مرکز بهداشتی مجهز و شبانه روزی محروم بودند که به دنبال سفر وزیر بهداشت و دکتر ایمانیه به شهرستان خرامه و تاکید بر ضرورت احداث این مرکز در سلطان شهر به زودی شاهد ساخت درمانگاه شبانه روزی در بخش کربال خواهبم بود.
وی در زمینه گاز رسانی به روستاهای بخش کربال و سلطان شهر ابراز داشت: عملیات گازرسانی در سلطان شهر و تعدادی از روستاها به اتمام رسیده است ولی از آنجایی که ساخت ایستگاه گاز بخش کربال به علت ضعف پیمانکار از سرعت قابل قبولی برخوردار نیست و این ایستگاه ساخته نشده است المک گذاری و وصل انشعابات گاز این مجموعه متوقف مانده است که امید واریم با پیگیریهای صورت گرفته این مشکل هرچه سریعتر مرتفع گردد و مردم از نعمت گاز برخوردار شوند.
وی در این رابطه تاکید کرد: تا پایان سال 94 مردم تمام روستاهای بخش کربال یا از نعمت گاز در منازل برخوردار می‌شوند یا عملیات گازرسانی در روستاهای آنان انجام خواهد شد.
رئیس کمیته معدن و صنایع معدنی مجلس در رابطه با خشک سالی و تاثیر آن بر بخش کربال بیان داشت: بنده اعتقاد دارم خشک شدن دریاچه بختگان از بین رفتن کربال و شهرستان های همجوار را به دنبال دارد و احیاء آن به معنی زنده شدن کربال و این شهرستان ها است بنابر این این موضوع را در سفر دکتر نوبخت، معاون راهبردی ریاست جمهوری و همچنین در سفررئیس جمهور و هیئت دولت به استان هم دنبال کرده و توانستیم در این رابطه مبلغ5/2 میلیارد تومان را به مطالعه طرح احیاء دریاچه بختگان اختصاص دهیم که امیدواریم با اجرای طرح نکاشت و زنده شدن دریاچه بختگان شاهد رونق و توسعه بخش کربال باشیم.
نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه به انتقال آب شرب و صنعت توسط لوله از سد درود زن به روستاهای بخش کربال و خرامه اشاره کرد و گفت: 5/17 میلیون متر مکعب آب به این کار اختصاص داده شده است و مطالعه این طرح به پایان رسیده و به زودی شاهد اجرای عملیات انتقال آب شرب و صنعت به این مجموعه خواهیم بودکه با رسیدن این آب به شهرستان خرامه در اشتغال و رونق صنعت شهرستان خرامه و بخش کربال تغییر چشمگیری روی خواهد داد و مردم از یک منبع ثابت آب شیرین بهره مند خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن