تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنبرزاده: نامه منصوریان یک امرعادی بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قنبرزاده: نامه منصوریان یک امرعادی بود




مدیرعامل نفت تهران گفت: به هیچ وجه بحث استقلال و پرسپولیسی بودن مربیان در میان دو باشگاه صبا و نفت مطرح نیست.





کاپ: منصور قنبرزاده در رابطه با شرایط نفت تهران در آستانه دیدار با صبای قم در هفته دوم اظهار داشت: خدا را شکر روند نفت تهران از نظر تمرینی بسیار مثبت است و امیدواریم بعد از تساوی ارزشمند در تبریز بتوانیم به اولین پیروزی خود مقابل صبای قم دست پیدا کنیم. تمرینات در هفته جاری هم بسیار منظم انجام شد و تمام بازیکنان آماده دیدار هفته دوم هستند.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه نفت تهران که در چند روز اخیر در رسانه ها مطرح شده، عنوان کرد: ما خوشبختانه توانسته ایم از قراردادهای فصل جدید بازیکنان و کادر فنی درصدی را پرداخت کنیم همچنین از قرارداهای فصل گذشته نیز 80 درصد مبالغ پرداخت شده است. حالا اینکه چرا فقط مشکلات مالی باشگاه نفت تهران از میان 16 تیم لیگ برتری در رسانه ها مطرح می شود لطف برخی دوستان است. فکر می کنم هیچ باشگاهی به اندازه نفت تهران نتوانسته این درصد از پرداختی را به بازیکنان داشته باشد. چون همه باشگاه ها این روزها دچار مشکلات مالی می شدند. در ضمن یادمان نرود که تازه هفته اول را پشت سر گذاشتیم وما هریک هفته ده روز یکبار پرداختی به بازیکنان و کادر فنی داریم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه در ابتدای فصل گفته بود نفت تهران نزدیک به 20 درصد افزایش بودجه دارد تصریح کرد: منابع مالی تا نقدینگی دو مقوله جداست. بودجه برای باشگاه تعیین شده اما برای تزریق پول بسیار مشکل است. اما این کار در یک فاصله زمانی مشخص رخ خواهد داد.

وی در واکنش به انتشار نامه گلایه آمیز منصوریان که حدود 20 روز قبل خطاب به خودش نوشته شده و سرمربی نفت در آن خواستار عقد قرارداد مالی خود برای فصل جدید شده است بیان داشت: بهتر است این موضوع را از خود منصوریان سوال کنید. اینکه این نامه چه بندهایی داشته و به چه کسانی ارسال شده و موارد دیگر بهتر است نویسنده آن پاسخ دهد. البته من فکر می کنم انتشار این نامه در رسانه ها کار خوبی نبود و نمی دانم از کدام مجرا این نامه به دست رسانه ها رسیده است. اینها یک بحث داخلی و خانوادگی برای باشگاه نفت تهران است و بهتر است ما در همین باشگاه هم آنها را حل کنیم. خیلی از این مسائلی که درباره اختلاف منصوریان و باشگاه نفت تهران مطرح می شود فقط در حد رسانه ها است و واقعیت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که پس مشکلی از نظر قراردادی با منصوریان ندارید گفت: به هیچ وجه مشکلی نیست و می توانید از خود او هم سوال کنید. درباره قرارداد سرمربی یک اتفاق کاملا روشن در باشگاه نفت تهران رخ داد. منصوریان با ما قرارداد دوساله داشت و حتی مبلغ قرارداد سال دومش هم مشخص شده است. منتها مسوولان باشگاه نفت با توجه به عملکرد خود ایشان در رقابت های فصل گذشته به این نتیجه رسیده اند که مبلغی را به عنوان پاداش به قرارداد منصوریان اضافه کنند. فقط آن افزایشی که قرار بود به عنوان الحاقیه به قرارداد منصوریان اضافه شود مشخص نشده بود و تمام موضوع همین بود که اینقدر بزرگ شده بود. اصل قرارداد هیچ مشکلی نداشت و الان هم برای امضای این تفاهم نامه مالی به توافق رسیدیم و این موضوع نهایی شده است.

قنبرزاده در واکنش به اظهارات عماد حسینی رئیس هیات امنای باشگاه نفت که اذعان داشته دو ماه قبل بر سر مبلغ قرارداد منصوریان به توافق رسیده و آن را به مدیرعامل باشگاه اعلام کرده اذعان داشت: همان طور که گفتم مبلغ قرارداد منصوریان از قبل هم مشخص بود و فقط قرار بود که الحاقیه ای به آن اضافه شود که این کار انجام شد و بهتر است این موضوع را بیش از این ادامه دار نکنیم.

وی درباره رویارویی با صبا و اینکه برخی جدال را نبرد مربیان استقلالی و پرسپولیسی می دانند گفت: به هیچ وجه از این بحث ها در میان دو باشگاه صبا و نفت مطرح نیست. دو مربی باشخصیت بالای سر دو تیم هستند و برای موفقیت باشگاه خود تلاش می کنند. ما هیچ وقت وارد بحث های استقلال و پرسپولیس نمی شویم. این هم یک بازی معمولی است و سه امتیاز دارد پس بهتر است حساسیت خاصی در این مورد به خرج ندهیم.

قنبرزاده در خصوص نظرسنجی برنامه 90 که بهترین تیم لیگ برتری را در فصل نقل و انتقالات به رای گذاشته بود، خاطرنشان کرد: نمی توان گفت که چون فلان باشگاه بازیکنان بهتری جذب کرده در نقل و انتقالات برنده است چون هر باشگاه طبق اهدافی که دارد در نقل و انتقالات ظاهر می شود و در پی پوشش ضعف های خود است. به عقیده من نفت تهران با توجه به این خواسته های سرمربی خود را در فصل نقل و انتقالات پیاده کردیکی از بهترین تیم ها در این زمینه بود.

مدیرعامل نفت تهران درباره جلسه در خصوص حق پخش گفت: من دیر به این جلسه رسیدم و خیلی اطلاعات کافی در این باره ندارم.







تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن