تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806369396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقر سفره های زیرزمینی آب در نقاط مختلف آذربایجان شرقی به چشم می خورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار تبریز: فقر سفره های زیرزمینی آب در نقاط مختلف آذربایجان شرقی به چشم می خورد خبرگزاری پانا: فرماندار تبریز گفت: فقر سفره های زیرزمینی آب، در نقاط مختلف استان به چشم می خورد و این زنگ خطری است که باید بحران اب را جدی بگیریم.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۴ مرداد ساعت 08:29

خبرگزاری پانا+فقر سفره های زیرزمینی آب در نقاط مختلف آذربایجان شرقی به چشم می خورد

به گزارش خبرنگار پانا، رحیم شهرتی فر در همایش مدیریت مصرف بهینه آب، ضمن اشاره به پیشینه تبریز در استفاده از مشارکت های مردمی، گفت: تبریز، از دیرباز در زمینه جلب مشارکت شهروندانش سرآمد بوده است که در این مورد می توان به تشکیل انجمن تبریز اشاره کرد. وی ادامه داد: توسط این انجمن بود که اداره تمامی امور شهر انجام می گرفت و انجمن تبریز، حتی توانست پس از دوران پرالتهاب مشروطه، بلدیه تبریز را راه اندازی کند و تامین ارزاق شهروندان و حل و فصل مسائل امنیتی شهر را نیز انجام دهد. فرماندار تبریز اضافه کرد: اکنون که در آستانه سالگرد صدور فرمان مشروطه قرار داریم، بیان این نمونه ها، باردیگر فرهنگ مردمی و والای حاکم بر تبریز را یادآوری می کند.  شهرتی فر درزمینه بحران دریاچه ارومیه گفت: یک گروه یا نهاد مشخصی در بوجود آمدن این بحران مقصر نیستند، بلکه مجموعه ای از عوامل موجب پیش آمدن این موضوع شده است و برای حل آن نیز، تعاملی همه جانبه لازم است. وی در توضیح عوامل ایجاد این مشکل عنوان نمود: زمانی که هدف، صرفا توسعه اقتصادی باشد و در راستای رسیدن به این هدف، به علم و فناوری نوین بی توجهی شود، نتیجه ای که عاید میگردد، مطلوب نخواهدبود. دکتر شهرتی‌فر افزود: توسعه اقتصادی فرایند پیچیده ای است که باید در تحقق آن، حتما از علم و فناوری روز بهره گرفته شود. فرماندار تبریز، به نظرات مطروحه در ستاد احیای دریای ارومیه اشاره و تصریح کرد: در ستاد احیای دریاچه ارومیه، نظر بر این است که موضوع باید در سطح اجتماع مطرح شود و مردم در تمامی امور مربوط به حل این مشکل، مشارکت و تعامل داشته باشند. چراکه بدون حضور و کمک مردم، نخواهیم توانست این معضل را حل کنیم. شهرتی فر، مسئله توزیع را بزرگترین بحران موجود دانست و خاطرنشان نمود: توزیع به طور عام، خود عامل بحران محسوب می گردد و مصداق آن نیز، توزیع جمعیت، توزیع ثروت و توزیع امکانات عمومی است که اگر در این زمینه، عدالتی وجود نداشته باشد، بحران ایجاد می شود. وی در ادامه تصریح کرد: برای برطرف کردن چنین معضلی، باید منابع به شکلی صحیح مدیریت شوند. فرماندار تبریز، در بخش دیگری از سخنان خود به بیان نقش گروه های مردم نهاد پرداخت و گفت: اکنون علم بشر به جایی رسیده که به قدرت مردم در اداره امور اذعان می کند و بر بهره‌وری از نیروی تشکل های مردمی تاکید دارد.  شهرتی فر، با اشاره به کاهش منابع آبی، تاکید کرد: فقر سفره های زیرزمینی آب، در نقاط مختلف استان به چشم می خورد و این زنگ خطری است که باید بحران اب را جدی بگیریم.  شهرتی فر  از کارشناسان و متخصصان این حوزه و حوزه های مربوطه، خواست که در این زمینه با نهادها همکاری کنند و اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با اتخاذ راهکارهایی، توانسته به نتایج خوبی دست یابد و ستاد احیای دریاچه نیز، با جدیت برای حل این بحران تلاش میکند. اما در هر شرایطی به کمک نهاد های دولتی و تشکل های غیر دولتی نیاز داریم و امیدواریم کارشناسان و متخصصان امر نیز در این راه همراه ما باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن