تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820543183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفيت توليد صنعت پتروشيمي ايران تا پايان سال افزاش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۲۵ق.ظ)
ظرفيت توليد صنعت پتروشيمي ايران تا پايان سال افزاش مي يابد موج - عضو هيأت‌ مديره شرکت ملي صنايع پتروشيمي گفت: ظرفيت توليد صنعت پتروشيمي ايران تا پايان سال با بهره‌برداري از ۷ طرح جديد پتروشيمي افزايش خواهد يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، مرضيه شاهدايي، عضو هيأت‌ مديره شرکت ملي صنايع پتروشيمي، اظهار کرد: ۷ طرح پتروشيمي که در فهرست ۱۷ طرح اولويت نخست پتروشيمي قرار دارند بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده تا پايان امسال وارد مدار توليد خواهند شد که مي‌تواند بيش از ۴ ميليون تن به ظرفيت توليد اين صنعت بي افزايد.
وي افزود: سه طرح تخت جمشيد ماهشهر، پلي‌اتيلن سنگين لرستان و همچنين اسيدسولفوريک اروميه به‌زودي به بهره‌برداري مي‌رسد و در نيمه دوم امسال نيز چهار طرح کاويان ۲، آمونياک و اوره هفتم شهداي مرودشت، اتيلن گلايکول (MEG) مرواريد و نيز پلي‌اتيلن مهاباد به بهره‌برداري خواهند رسيد.
عضو اصلي هيأت‌ مديره شرکت ملي صنايع پتروشيمي گفت: اين طرح‌ها با سرمايه‌گذاري ۱۷۰۰ ميليون يورو و نيز بيش از ۱۶ هزار و شش‌صد ميليارد ريال به تدريج و تا پايان سال در صورت دريافت خوراک به توليد خواهند رسيد.
مدير طرح‌هاي شرکت ملي صنايع پتروشيمي با بيان اين که افزون بر ۷ طرح مورد اشاره، فاز ۱ نيروگاه و آبگير پتروشيمي دماوند نيز امسال به توليد مي‌رسند، گفت: اميد است پتروشيمي دماوند بتواند هر چه زودتر به‌ طور کامل به بهره‌برداري رسيده و نيازهاي پتروشيمي‌هاي فاز ۲ عسلويه را تأمين کند.
وي افزود: فاز دوم خط لوله اتيلن غرب مي‌تواند امسال با دريافت خوراک از فازهاي جديد پارس جنوبي اتيلن مورد نياز پتروشيمي‌هاي مسير خط لوله را تأمين کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن