تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815057060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ يكصد ساله غرب با حجاب است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جنگ يكصد ساله غرب با حجاب است
رئيس بسيج جامعه زنان در تشريح فعاليت‌هاي بسيج جامعه زنان از توليد مستند اسب تروا خبر داد؛ مستندي كه جنگ يكصد‌ساله غرب با عفاف و حجاب را به نمايش مي‌كشد.
به گزارش «جوان»، مينو اصلاني در تشريح فعاليت‌هاي بسيج جامعه زنان گفت: بسيج جامعه زنان تاكنون توانسته‌ است بيش از 2 هزار مهد كودك قرآني را در كشور راه‌اندازي كند كه هدف از راه‌اندازي اين مهدهاي قرآني اين بوده است كه فرزندان ايران اسلامي از سنين پايين مسجد را پايه فعاليت‌هاي فرهنگي خود قرار دهند.
وي با بيان اينكه استقبال و انتظار مردم راه‌اندازي بيش از اين تعداد مهد قرآني در كشور است، افزود: اميدوار هستيم بتوانيم تعداد مهدهاي قرآني در كشور را بيشتر كنيم.
وي به فعاليت‌هاي فرهنگي بسيج جامعه زنان نيز اشاره كرد و گفت: ما توليدات زيادي را در اين زمينه داشتيم و چند كار تلويزيوني قوي نيز انجام داديم.
اصلاني تصريح كرد: سند اسب تروا يكي از كارهايي بود كه يكصد سال جنگ دشمن با عفاف و حجاب را نشان مي‌دهد و فيلم داستاني ديگري به نام غريبه‌ها نيز در مورد آسيب‌هاي اينترنتي توليد شد.
رئيس بسيج جامعه زنان با اشاره به توليد نماهنگ و بسياري از توليدات سينمايي و تلويزيوني در بحث فضاي مجازي نيز اشاره كرد و افزود: سايت‌هايي را در فضاي مجازي راه‌اندازي كرديم كه از جمله اين سايت‌ها مي‌توان به سايت زنان شهيد اشاره كرد كه بخش بين‌الملل آن نيز مورد توجه فراواني قرار گرفت. در اين سايت اسامي 7 هزار زن شهيد كشور قرار گرفته‌اند و زندگينامه، وصيت‌نامه، خاطره و دست‌نوشته‌هايي از اين زنان شهيده كشور روي سايت زنان شهيد وجود دارد.
وي خاطرنشان كرد: در بخش سازندگي بسيج جامعه زنان تاكنون توانسته است كارهاي زيادي را انجام دهد كه از جمله آنها مي‌توان به مشاغل خانگي و افزايش توليدات صنايع دستي در تهران و شهرستان‌ها اشاره كرد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن