تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 23 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810863665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنیای اقتصاد بررسی می کند: پیش بینی نوسان صفر مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دنیای اقتصاد بررسی می کند: پیش بینی نوسان صفر مسکن تهران- ایرنا- روزنامه دنیای اقتصاد در شماره روز دوشنبه دوازدهم مرداد در تشریح تیتر یک نوشت: آمارهای منعکس شده در 2 گزارش رسمی از آخرین تحولات بازار مسکن نشان می دهد شرایط نسبی انجام معاملات مصرفی برای خریدار و فروشنده، به فاز مطلوب رسیده است؛ به طوری که تحت تاثیر تحولات بیرونی و درونی بازار، نوسانات ریز ماهانه در ارزش فروش هر مترمربع از آپارتمان های پایتخت - که در اواخر سال 93 و اوایل 94 وجود داشت- در حال حاضر ریزتر شده و قیمت مسکن عملا در مدار ثبات قرار گرفته است.


این روزنامه با انتشار عنوان مهره پنهان دموکرات ها در انتخابات 2016، آورد: بازی در اردوگاه دموکرات ها پیچیده شد. در حالی که همگان یک بازی راحت برای هیلاری کلینتون تصور می کردند که بدون هیچ مانعی در حال حرکت به سمت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 است، زمزمه های حضور جو بایدن در این انتخابات بازی را در حزب دموکرات پیچیده کرده است. به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، معاون رییس جمهوری آمریکا در حال بررسی تشکیل یک کمپین برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور است. در این باره گفته می شود جو بایدن معاون باراک اوباما ریس جمهوری آمریکا با برقراری تماس با رهبران دموکرات و اهداکنندگان مالی، تمایل خود را به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان داده است.
روزنامه دنیای اقتصاد با انعکاس خبر ریز نمرات دولت در 8 سیاست، نوشت: درحالی که دولت یازدهم به نیمه عمر خود رسیده است، دنیای اقتصاد در یک نظرسنجی از 33 صاحب نظر اقتصادی، عملکرد دولت در هشت حوزه اقتصادی را مورد بررسی قرار داده است. بر مبنای این نظرسنجی، بهترین عملکرد دولت به ترتیب در اصلاح سیستم تجاری و ارزی، آزاد سازی قیمت ها و اصلاح نظام بانکی ثبت شده است؛ در حالی که صاحب نظران بدترین عملکرد اقتصادی دولت را در خصوصی سازی بنگاه های کوچک و بزرگ ثبت کرده اند. به هر حال میانگین نمرات ارایه شده حاکی از آن است که اصلاحات اقتصادی همچنان با وضعیت مطلوب فاصله بسیاری دارد.
روزنه های امید در بورس منفی، تیتر دیگر این روزنامه است. روز گذشته، شاخص کل بورس در اثر فشار فروش معامله گران به ویژه حقوقی ها با افت 300 واحدی مواجه شد و برای ششمین روز متوالی در کانال 66 هزار واحدی باقی ماند. هرچند عرضه های سنگین سهامداران موجب افت شاخص شد، اما رشد حجم و ارزش معاملات نشان دهنده اشتیاق به خرید سهام نیز بود. به نظر می رسد خوش بینی ها نسبت به آینده بازار مطابق پیش بینی کارشناسان و همچنین اظهارات رییس سازمان بورس روزنه هایی از امید را پیش روی معامله گران قرار داده است و می توان به آینده بورس امیدوار بود.
روزنامه دنیای اقتصاد با تحلیل موضوع زیرسازی برای ارز تک نرخی، آورد: یکی از چالش های سیاست گذار ارزی پس از حصول توافق هسته ای، تک نرخی کردن ارز خواهد بود. تجربه سال های گذشته، حاکی از آن است که باید الزاماتی درخصوص زمینه سازی نرخ ارز و همچنین پایدار سازی آن صورت گیرد. مطابق بررسی ها دسترسی بدون محدودیت به دارایی های ارزی، تقویت جریان ارزی و رفع تحریم های بانکی سه پیش شرط برای ورود به نظام یکسان سازی است. تعدیل تدریجی و پویای نرخ ارز با توجه به شرایط بنیادی اقتصاد شرط تکمیلی برای پایدارسازی این نظام است.
این روزنامه در سرمقاله خود عنوان «مدیریت انتظارات با بهبود شفافیت» را به قلم رضا بوستانی نشر داد.
روزنامه دنیای اقتصاد همچنین به یادداشت «دام های توافق از منظر گفتمان مدیریتی» به قلم رضا گودرزی پرداخت.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9165**9131



12/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن