تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820157891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پتروشيمي‌هاي داري پروانه کسب ملزم به رعايت اصول اچ.اس.يي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۵۶ب.ظ)
پتروشيمي‌هاي داري پروانه کسب ملزم به رعايت اصول اچ.اس.يي هستند موج-رئيس کميته پتروشيمي مجلس گفت: هر واحدي که از وزارت صنايع پروانه کسب دريافت مي‌کند ملزم به رعايت مسائل «اچ.اس.يي» است در غير اين صورت دستگاه يادشده مي‌تواند مانع ادامه فعاليت آن شود؛ با وجود اين، اگر در اين زمينه کمبود قانون وجود دارد به مجلس منعکس شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از شانا، مؤيد حسيني صدر، رئيس کميته پتروشيمي مجلس در خصوص لزوم ارتقا مسائل مربوط به ايمني در صنايع پتروشيمي که واگذارشده‌اند، اظهار کرد: پيشنهاد من براي وزارت نفت تشکيل کميته‌اي با حضور معاونان و کارشناسان بخش خصوصي واقعي است تا واگذاري‌ها را در ابعاد مختلف مانند؛ شرايط و الزام‌هاي واگذاري و عدم واگذاري به بخش شبه‌دولتي بررسي کنند.
رئيس کميته پتروشيمي کميسيون صنايع و معاون مجلس گفت: گاهي اوقات به‌طور عمد شرکت‌ها را به حالت زيانده مي‌رسانند تا به قيمت ارزان‌تر بفروش برسانند يا اين‌که الزام‌هاي ايمني آن‌ها به‌درستي لحاظ نمي‌شود.
وي درباره کافي نبودن ابزارهاي قانوني براي نظارت بهتر وزارت نفت بر واحدهاي پتروشيمي واگذارشده، افزود: اگر کمبود قانون در اين زمينه وجود دارد با شتاب به مجلس منعکس کنند تا تصويب کنيم.
عضو کميسيون صنايع و معادن، با اشاره به کاستي‌هاي نظارت وزارت نفت که ناشي از واگذاري‌هاي غيراصولي است، افزود: وزارت صنايع بر اين بخش مي‌تواند نظارت کنند چون هر واحدي که پروانه کسب دريافت مي‌کند بايد الزام‌هاي اچ اس يي را اجرايي کند و در صورت رعايت نکردن اين الزام‌ها، وزارت صنايع قادر است مانع ادامه فعاليت آن واحد شود.
گفتني است، بيژن زنگنه وزير نفت ماه گذشته در پيام تسليت خود به مناسب درگذشت يکي از کارکنان پتروشيمي مارون تصريح کرد: از اين فرصت استفاده مي‌کنم و به همه مديران و مسوولان واحدهاي توليد نفت، گاز و مجتمع‌هاي پالايشي و پتروشيمي و خطوط لوله و شبکه‌هاي انتقال و توزيع کشور تذکر مي‌دهم که براي جلوگيري از ايجاد حادثه و حفاظت از ايمني کارکنان و تأسيسات و تجهيزات اين صنعت نبايد از سرمايه‌گذاري در استقرار سامانه‌هاي ايمني، بهداشت و محيط زيست به‌هيچ‌وجه فروگذاري شود و اين امر بايد به فرهنگ عمومي تبديل شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن