تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802509944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست دولت افزایش چهار برابری صادرات غیرنفتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت: سیاست دولت افزایش چهار برابری صادرات غیرنفتی است تبریز - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به صادرات فعلی 50 میلیارد دلاری محصولات غیر نفتی کشور گفت: افزایش چهار برابری صادرات غیر نفتی جزو سیاست گذاری های دولت در سه آینده می باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا نعمت زاده شامگاه شنبه در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن در تبریز با اشاره به موفقیت تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته ای با کشورهای 1+5 اظهار کرد: این کار بسیار بزرگ و ارزشمند در سایه حمایت و هدایت های رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری به دست آمده است.
وی با بیان اینکه توافق هسته ای، علت رفع مشکلات کشور در تمامی حوزه ها نیست،افزود: بطور حتم این گشایش باید به توسعه اقتصادی، صنعتی و سرمایه گذاری کشور منجر شود که تاکید رییس جمهوری هم بر گشایش توسعه صنعتی و اقتصادی کشور است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مذاکره و دیدار با سرمایه گذاران خارجی گفت: اگر با خارجی ها وارد مذاکره شدیم شرط اول، سرمایه گذاری مشترک و انتقال دانش فنی مفید و به روز آنها نه در همه زمینه ها بلکه در تولیدات واسطه ای و مورد نیاز کشور می باشد.
نعمت زاده با بیان اینکه سیاست ما در جذب سرمایه گذار خارجی توجه به صادرات و کسب بخشی از بازارهای آنهاست، خاطر نشان کرد: باید سرمایه گذاران خارجی را مقید کنیم که بازارهای جهانی شان را در اختیار ما بگذارند.
وی با بیان اینکه توافق هسته ای، فرصتی است تا عقب ماندگی های ایجاد شده برای کشور در چند سال گذشته را رفع کنیم، گفت: باید سعی کنیم که در صورت حصول توافق جامع، دانش و تکنولوژی روز دنیا را به کشور وارد کنیم.
نعمت زاده تاکید کرد: اگر به این مهم دسترسی نداشته باشیم نمی توانیم در حوزه تولید، صنعت و شکوفایی اقتصاد، گام های مهمی برداشته و به رشد اقتصادی مورد نظر دست یابیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رفع تحریم ها به معنی تقدیم بازار داخلی به شرکت های خارجی نیست، اظهار کرد: در کنار سرمایه گذاری های مشترک، با تمام توان از بخش خصوصی نیز حمایت می کنیم تا بیشترین نیاز بازارهای داخلی را از تولیدات با کیفیت داخلی تامین کنیم.
نعمت زاده با تاکید بر لزوم تولید کالای رقابت پذیر و کیفی ابراز کرد: تولید کالای با کیفیت و افزایش صادرات، می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن وضعیت اقتصادی کشور را به نحو احسن ترمیم کند.
به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، کمبود نقدینگی و نرخ تسهیلات بیش از30 درصدی بانک ها از مهم ترین مشکلات فعلی حوزه تولید و صنعت کشور است و ساختار بانکی کشور باید به نفع حمایت از تولید، تغییر یابد.
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت از صنعتگران و واحدهای تولیدی نمونه آذربایجان شرقی تجلیل شد.
6132/6183



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن