تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818883085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح انفال برای افزایش نرخ مشارکت اقتصادی زنان در کشور اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح "انفال" برای افزایش نرخ مشارکت اقتصادی زنان در کشور اجرا می شود زنجان - ایرنا - معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: طرح "انفال" به منظور افزایش نرخ مشارکت اقتصادی زنان در توسعه کشور از طریق آموزش های فنی و حرفه ای، اجرا می شود.


پوراندخت نیرومند شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه مهارت، کلید کارآفرینی و اشتغال در جمع خبرنگاران زنجان افزود: در سال های گذشته با افزایش نرخ فارغ التحصیلان زن در رشته های فنی و مهندسی مواجه بوده ایم در حالی که در بسیاری از آموزش ها، کاردان - مهارتی و کارورزی برای دانشجویان در دانشگاه وجود ندارد.
وی اظهارکرد: از طرف دیگر کارگاه هایی که در حوزه های صنعت و فنی - مهندسی در مراکز دولتی مناسب بودند در اختیار آقایان قرار داشت و بانوان اغلب از رشته های خدماتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به صورت رایگان استفاده می کردند، لذا از امسال این سازمان طرح " انفال" را ارایه کرد.
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش نرخ مشارکت اقتصادی زنان در توسعه کشور از طریق آموزش های فنی و حرفه ای است.
نیرومند تاکید کرد: اجرای این طرح از اول مرداد به صورت پایلوت در سطح کشور آغاز شده است و همه استان ها کارگاه های خود را در حوزه مهندسی مجهز کرده اند و باید برای خانم ها نیز دوره هایی اختصاص دهند.
وی ادامه داد: با توجه به محدودیت بودجه دولتی، اعتباری به این آموزش ها تخصیص نیافته است و فقط کمک مالی در زمینه پرداخت دستمزد مربیان به صورت حق التدریسی است چرا که فضا و تجهیزات این مساله از قبل فراهم بود اما از آن استفاده بهینه نمی شد.
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: در اجرای طرح "انفال"، بانوان از شیفت مخالف مراکز دولتی برادارن برای شرکت در دوره های آموزشی بهره مند می شوند.
نیرومند با اشاره به اجرای طرح آموزشی "فاطر" افزود: این طرح ویژه فرزندان نیروهای سازمان فنی و حرفه ای است که به صورت پایلوت اجرا می شود که در صورت موفق بودن و تخصیص بودجه، برای همه کارکنان دولت برگزار خواهد شد.
وی اظهارکرد: دوره های طرح "فاطر" در سال تحصیلی در روزهای پنجشنبه که مدارس تعصیل است برگزار و نتایج آن اسفند امسال احصا و اعلام خواهد شد.
معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: برگزاری این دوره ها موجب تقویت استعدادها و شکوفایی پتانسیل های بالقوه در فرزندان کارکنان می شود تا نسل آینده تاثیر گذارتر از نسل حاضر در جامعه حضور داشته باشند.
نمایشگاه مهارت، کلید کارآفرینی و اشتغال به همکاری شهرداری، فنی و حرفه ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در 18 غرفه در بخش های مختلف خدمات کشاورزی، فناوری های نوین برپا شد.
این نمایشگاه از 10 تا 14 مرداد در سالن کارخانه کبریت سابق زنجان بعد از ظهر از ساعت 16 تا 21 دایر است.
7325/3001



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن